Jump to content

Traders Pit - Episode 114 - Torsdag 02.09.2004


Pirelli

Recommended Posts

Jeg ser at selgerne trekker seg fra GOD, ikke rart med den kursen den ligger på nå.

Det ser ut til at jeg må sitte med mine en god stund før det eventuellt blir fart i den.

 

Ser ut til at SIN har stabilisert seg på 15 tallet, bra dette at den finner støtte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Jeg sitter i NHY denne er nå marginalt høyere opp en stl 2,41% i skrivende stund.

 

Om man skal satse på en av de to store stl eller nhy tror jeg valget er litt hipp som happ, jeg foretrekker nhy fotdi denne tilsynelatende er mer volatil og åpner for bedre trading muligheter.

 

Eller tynger cru noe på en dag hvor alt synes å være fokusert på olje og oljerelatert. Trøsten får være at fallet kommer på tynt volum.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror fokus nå er på høyere jobless claims en ventet. Ser at dette gir en foreløpig liten reaksjon også i nhy kursen.

 

Forøvrig er visstnok brannen i porsgrunn i en eldre del av annleget som ikke er i bruk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tro på å sitte med TOM noen dager, det strammer seg til i Bundesrat. Om jeg kommer til å sitte helt frem tviler jeg på, det er vel 25.09 som er D-dag..?

 

Første runde er 9. sept. Formell avstemning 24. sept.

 

Det meste kan være avgjort før begge disse datoene. Men endelig avklaring er det 24. sept som er første mulighet for.

Link to comment
Share on other sites

Enig culpa. Sitter long i STL fra 87, og der sitter jeg foreløpig meget behagelig. NHY er en god tradingaksje, men er jo også et fint long-case.

 

Ligger an til 25,90. Tror ikke jeg tar noen tilbake i dag. Ble litt for mange TOMer i poteføljen i natt (ikke at det var å forakte med dagens kursutvikling, men allikevel).

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg holder med på SBN så lenge det er gratis kurtasje. Har satt opp en VPS hos NordNet. Gleder meg veldig til å flytte, SBN har mye nedetid.

 

Da får du vel et slikt tilbud med 9kr i kurtajse i 6mnd eller hva det nå er. Eller har de gitt seg med det nå?

Link to comment
Share on other sites

Jeg får 9,- pr. handel av NordNet i en periode, så det er jo nesten gratis det også.

 

USA sklir sidelengs ved åpning, Intel kommer med en rapport senere som vil gi kursen videre. Er det positivt tror jeg det blir rally.

 

fpDJIA-narrow.gqplus?617fpNASDAQ-narrow.gqplus?617

Dagens utvikling på Dow Jones og Nasdaq

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...