Jump to content

Traders Pit - Episode 118 - Onsdag 08.09.2004


Pirelli

Recommended Posts

Ja vel, Tekniker'n har vist seg troverdig i alle andre sammenhenger. Håper ikke dette er bevisst spill for å cashe inn tilliten.

 

Akkurat det venter jeg med å konkludere på, de nærmeste dagene gir fasit. Men jeg har solgt meg helt ut av Tomra, atter igjen med tap. Føler meg rimelig ferdig med dette selskapet nå...

 

Kanskje NOI?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen grunn til å mistenke deg for noe som helst Tekniker'n. Faktisk bør vi være takknemlig for at vi muligens har fått en veldig viktig melding FØR resten av markedet.

 

Du postet dette innlegget omtrent samtidig på AF og ST, det er garantert effekt og det tror jeg du visste.

Link to comment
Share on other sites

ok...

 

Gi meg link til Teknikerns kommentarer

 

Sitter ikke han relativt godt lastet i TOM?

 

Jeg sliter i TST og INM... solgte litt i TST nå, mne nekter å sele i INM under 2,5.. snittet er 2,25..

Link to comment
Share on other sites

Ja vel, Tekniker'n har vist seg troverdig i alle andre sammenhenger. Håper ikke dette er bevisst spill for å cashe inn tilliten.  

 

Akkurat det venter jeg med å konkludere på, de nærmeste dagene gir fasit. Men jeg har solgt meg helt ut av Tomra, atter igjen med tap. Føler meg rimelig ferdig med dette selskapet nå...

 

Kanskje NOI?

 

Hvorfor NOI?

Link to comment
Share on other sites

Re: Mo

 

Fordi NOI er ett turnaround case. Men jeg avventer inngang, mulig jeg kjøper mer AKY og lar børs være børs noen måneder. Tradingen har vært ett nullspill for meg, noen suksesser og noen katastrofer.

 

US:

fpDJIA-narrow.gqplus?617fpNASDAQ-narrow.gqplus?617

Dagens utvikling på Dow Jones og Nasdaq

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...