Jump to content

Traders Pit - Episode 120 - Fredag 10.09.2004


Laphroaig

Recommended Posts

Da er vi klare for en ny blå dag på ose.

 

Er litt nysgjerrig på hva dagen vil bringe for de nye Røkkeselskapene. Det har gått nedoverbakke siden lansering og i går så det ut som de tok med seg gullklumpene AKVER og AKY også. Håper det bare var forbigående.

Link to comment
Share on other sites

Frontline gikk opp i USA igår. Den sluttet opp 0,97% til 39,60 dollar, noe som utgjør ca 268,5 norske kroner. Hvis jeg skal tippe så vil den åpne opp her i Norge. Teknisk sett ser den også veldig bra ut.

 

Hva skjer med NOI idag? Vil den gå opp over 2,90?

Link to comment
Share on other sites

Enig Hoff@, i alle fall avventer jeg henimot stengetid før jeg selger ut min. Virker nesten som om SIN skal skal prøve seg videre opp. Siden OCR går så godt gjør vel SIN's eierforhold i OCR det til at verdiene av SIN virkelig får fart på seg? - Vi får ønske OCR høyt og langt, selv om jeg anser den som et skummelt case!

Link to comment
Share on other sites

Hei Pirelli!!

 

Nå har jeg ikke sjekket når GF i GOD er og håper at dette ikke er for langt frem i tid!

Ellers leser jeg ironien mellom linjene og mener vel at vi sitter i den samme saksa.

Men det er ingenting som tilsier at GOD får problemer med det finansielle, og det er uansett ikke tiden for noen emisjoner heller.

Så jeg sitter bare og irriterer meg over røde tall i den, ellers trøster jeg meg med at totalporteføljen er blå.

Men jeg frykter vel at en må smøre seg med talmodighet før en kommer seg ut med beina først.

Link to comment
Share on other sites

Ut av FRO allerede? Jeg fant bunnen igår ganske bra, gikk inn i FRO på 261,50. Laveste igår var 259 eller noe, så er ganske fornøyd med den. Jeg var litt skuffet da jeg logget meg og så FRO kun i 263 ca 20 minutter før åpning, men det endret seg etterhver til 268 i åpningen.

 

Etter denne meldingen .....

 

----

TANK:VLCC-RATENE OPP IGJEN, AG-ØSTEN CA. WS 90

 

Oslo (TDN Finans): Tankratene fra AG og østover har nå trukket opp igjen

fra torsdag, og ratene for strekningen ligger på rundt 90 worldscalepoeng

(ws), opp fra i overkant av ws 80 torsdag.

 

Det får TDN Finans opplyst fredag.

 

Ifølge en befatningsmegler har markedet bunnet ut, og man ser en svak

oppadgående tendens. Men med en del tilgjengelig tonnasje ventes dog ikke

en kraftig oppgang på kort sikt.

-----

 

... så jeg sitter med denne over helgen ihvertfall :)

Link to comment
Share on other sites

Selv gikk jeg ut av CRU idag. Jeg hadde tenkt å kjøpe ved børsåpning idag, men hadde ingen kontanter :( Så kom meldingen 11 minutter senere.. Hehe. Synd jeg ikke fikk kjøpt mer :(

 

Gikk ut på 6,40 idag, hadde inngang på 6,01. Hadde sittet med den en stund, før den sakte men sikkert gikk opp i ca 6,40 eller noe, før den igjen sneglet seg ned i 5,98 her igår engang. Veldig fin nyhet idag, men venter nok at den går litt nedover de nærmeste dagene.

Link to comment
Share on other sites

Hei Thomas!!

 

Jeg har sluttet helt å trade i CRU, jeg solgte noen ganger på ugunstig tidspunkt og irriterte meg grønn på det.

Jeg har pr. dato tap på CRU, selv om jeg har en realisert gevinst fra før.

Jeg tror at den kan bli en skikkelig gullgruve i ordets rette forstand fremover, og når markedet oppdager potensialet kan vi få mange hyggelige dager som aksjonærer. :roll: :roll: :roll: :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Fronline rykker 274,50 er siste.

Når det gjeder Cru regner jeg med at historien gjentar seg jfr chartet siste 6 mnd. Muligens en liten korreksjon i morgen og ellers en jevn stigning opp mot 6,60 de nærmeste dagene. I mine øyne er det først hva som skjer deretter som er spennede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...