Jump to content

Traders Pit - Episode 120 - Fredag 10.09.2004


Laphroaig

Recommended Posts

Hei Hoffa,

 

Har bare vært inn og ut av CRU en gang selv, men jeg skal nok inn igjen. Grunnen til at jeg solgte idag, var at jeg ble litt irritert på meg selv i ettertid på at jeg ikke solgte på forrige topp. Den snirklet seg ned fra nivået den var på nå, og nådde bunnen igjen på 5,98 eller 5,87 igår. Ble litt skuffet av det, når jeg hadde forventet videre oppgang etter at lasten til Spania var trygt framme etc. Jeg tror at den kommer til å korrigere videre ned neste uke, hvis vi ikke får noen nye meldinger, mulig bremset av en gulloppgang (hvis den kommer da). Så veldig bra ut for en stund siden da den hoppet opp i 412-415 (husker ikke helt), men falt tilbake til ca 400 dollar. Nå ser den ut som den er litt på bedringens vei, kanskje den klarer å bryte 410 skikkelig denne gang.

 

Whiskeymann,

 

FRO i 275 nå :) Hadde seg en lang pause på range 271272, nå peker pilen oppover. Jeg vurderte å akkumulere en stund idag, men gikk heller tyngre inn i WWI. Har tro på at WWI klarer å bryte motstanden på 207 snart! :flower:

Link to comment
Share on other sites

Ute av NOI igjen jeg Ståle, snitt litt over 2,88. God fortjeneste, angrer at jeg ikke gikk tyngre inn i aksjen.

 

Jeg gikk ut på 2,83-2,84 for noen dager siden pga. jeg hadde for høyt volum i forhold til omsetning(Var en stund oppe i 220k aksjer...). Nå sliter jeg med å få kjøpt tilbake litt for under 2,83 :)

Er veldig fristende å lage et rykk opppover snart. Selgersiden har vist seg disiplinert idag.

Link to comment
Share on other sites

Hoff@:

 

Det kan være to grunner til dette:

 

1) En eller annen apekatt presser opp prisene i OCR, mens SIN-gutta vet bedre.

2) En eller annen apekatt holder SIN nede i gropa mens OCR går som hakka møkk.

 

Hvis du tror oppgangen i OCR holder seg, burde du vel holde aksjene over helgen... På mandag vil enten SIN gå opp slik at forholdet blir riktigere, ellers vil OCR gå tilsvarende ned.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha fulgt med på OCR i mange år tror jeg nok at OCR synker, og SIN holder seg.

Men poenget mitt er at viser traderposten slik bra prosentvis utvikling, så er det fornuftig å høste inn.

Man skal ikke bli for grådig i dette spillet, da har det en tendens til å skjære seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...