Jump to content

Traders Pit - Episode 121 - Mandag 13.09.2004


Ivers

Recommended Posts

Jeg ønsker samtlige velkommen til en ny og forhåpentligis givende uke på børsen.

 

Kanskje kommer TOM gjennombruddet,hvem vet. Blir sikekrt mye som skjer uansett...

 

En ting:

man skatte av utbytte som utbetales etter 01.01.2005, eller vil evt utbytte som betales i starten av 2005 ikke rewgnes med fordi utbytte stammer fra inntjening i 2004?

 

Om det er skatt på utbtytte fra 01.01.05 så vil det vel komme et rush av utbyter ved juletider?

 

Svar ønskes

Link to comment
Share on other sites

Ang FRO er jeg enig i at denne er volatil og uforutsigbar. Derfor er jeg raskt ute av den når jeg er inne..

 

Den beste strategien når det gjelder FRO har vel egentlig vist seg det siste året++ å være å kjøpe på røde dager og holde. Spørsmålet er vel bare hvor lenge dette går. :roll:

 

AKVER blå (spørs hvor lenge det holder i dag). KVI blir bra.

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som vet hvordan det er med utbyttereglementet? Sjekk første innlegg idag

 

Ellers kjøpte jeg 3K TOM på 24,6 itilfelle det kommer en avgjørelse imornge, ref. det Teknikeren skrev... eller stemmer ikke det?

 

Fin INM analyse!

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens..

 

Er det noen som har Orion abonnement? Jeg hadde prøveabonnement, men da de ringte meg og spurte om jeg ville fortsette abonnementet takket jeg nei, ettersom jeg har tapt en del penger på tipsene deres i de siste månedene.

 

Jeg vil gjerne vite eksakt hva de skriver om AKER/KVI, hvorfor de tar den ut av porteføljen nå når den har nådd bunnen. Så om noen kan lime det inn her... Kan dere lime inn hvor mange prosent i minus de gikk også? (Det står sikkert i Dagens Analyse på fredag) Takk for hjelpen :)

 

Lim inn hvorfor de tar inn TOM også er dere snill

Link to comment
Share on other sites

Angående det skattespørsmålet ditt Ivers, så er jeg ikke helt sikker. Du kan jo eventulet (hvis ingen på forumet gir deg et svar) ringe ditt lokale likningskontor. Det er hvis du har veldig lyst til å sitte i kø i en times tid for å prate med noen som helt sikkert ikke vet noe. (Har hatt dårlig erfaring med likningskontoret...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...