Jump to content

Traders Pit - Episode 127 - Tirsdag 21.09.04


Utzi

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Jeg går og kjøper meg en is og så får vi se...

 

Er realistisk optimist:

 

Hypotese 1: Tomra vil ikke stige stort før det foreligger konkrete ordre på bordet fra tyske kjeder (20-30%).

 

Hypotese 2: Andre aksjer vil stige stort på nyheter om at markeder kan materialisere seg.

 

Svar: Fingertuppene mine er godt brent på Tomra, og jeg er sikker på at jeg ikke er alene...

Link to comment
Share on other sites

De fleste som har fulgt Tomra de siste månedene har nok brente fingertupper, men en ting er at vi småspekulanter kanskje har fått mindre lyst til å trade Tomra, en helt annen ting er det dersom profesjonelle og institusjonelle investrorer begynner å kjøpe.

 

Jeg mener at Tomra er attraktivt priset på dagens nivå, det var den ikke når den lå mellom 35-45.

 

Pluss, tror du dette utspillet fra Trittin er strategisk for å forhandle frem enhetlig pant for mineralvann og øl?

Link to comment
Share on other sites

Break-even i GOD, det hadde jeg ikke trodd for ett par dager siden ;)  8) Men det gjenstår jo å få solgt 'kjempeposten'...

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg benyttet oppgangen til å komme meg ut. Men det er jo mulig noe er på gang...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så ofte jeg sitter inne med 5 forskjellige aksjer der hvor 3 av de er på vinnerlisten. Ser ut som dagen i dag er min dag.

 

Weeeeeeeeeeeeeeee. Forresten er det noen som vet hvorfor QFR og GOD er i en stigende trend?

Link to comment
Share on other sites

Endelig oppgang for QFR. Hvorfor vites ikke. Kan virkelig alt være pga Stockholmkontrakten? Jeg solgte halve posten på 6 blank og har latt resten gå i glemmeboka. Må nok atskillig høyere for break even, men gleder meg over den oppgangen som er nå.

 

CRU skuffer idag igjen. Detter nok videre til rundt 6.0-6.1 om ikke meldingen om gullgehalt kommer snart.

 

GGS Hva skal man si? 8) 8) 8)

 

f

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver å komme meg ut nå, SKB trader tar det litt tid å starte... Vi får se om noen tar'n, det er meg på 0,68-

 

I en så illikvid aksje som GOD fungerer jo 100 000 som en sperre. Ville ha delt opp orderen litt.. På en annen side ble det jo krysset 100k på 0,70. Dersom noen virkelig vil inn går den nok.

 

Du først i køen nå..

Link to comment
Share on other sites

He he Jeg så ikke spørsmålet Pirelli, jeg er ikke så rask normalt.

Ja jeg har 100k i GOD, er ikke sikker på om jeg vil selge ennå, har en fornemmelse om at vi kan vente en melding.

Uansett haster det ikke for min del i dag.

Er fornøyd med SIN salget fra før i dag. :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

OK, jeg skal ikke være gledesdreper. Slettet salgsorderen min som plutselig så ut som en kjip sperre.

 

Funker ikke å legge ut skjult på en så liten post. Alternativet da er å selge den stykkvis, med ny kurtasje hver gang. Liker ikke å betale kurtasje...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...