Jump to content

Traders Pit - Episode 138 - Onsdag 06.10.04


Utzi

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Her kommer et lite bidrag Pirelli :)

 

Ser ut som Tomra henter seg inn igjen nå. Selvfølgelig var jeg nok en gang litt utålmodig og gikk inn på 24,60 i formiddag. Da så det ut som om det hadde roet seg. Men jeg gikk ut på 25,40 i går, så det har uansett vært en positiv trade for min del siden jeg er langsiktig.

Teknikern har fått signaler om at saken kommer inn på lista i løpet av uka og da tror jeg vi får tilbake den positive trenden. Jeg er i allefall i null igjen :)

Link to comment
Share on other sites

...og nå ser vi nervøsiteten når det går mot sluttauksjon. Slutter vi på 24,40 er ikke det overraskende, men slutter vi på 24,50 indikerer det optimisme ang. Tyskland. Tror uansett på stigning i morgen.

Link to comment
Share on other sites

TOM

La inn kjøp på 24,20 (10K), rett etter at Teknikern la ut "Breaking News?" på Aksjeprat. Så spratt vi rett opp i 24,70...... Pokker! :evil:

Får håpe vi starter lavt i morgen så jeg kommer inn før etteranmeldelsen er et faktum... (Torsdag eller Fredag bør den være klar såvidt jeg skjønner: veto regler osv.)

Sluttaukson ned i 24,30.... ja ja gikk nesten da.... 8)

Link to comment
Share on other sites

Det ble en hyggelig oppgang for CNR i dag og oppgangen fortsetter i USA, ligger nå på 0,83 dollar. Ser frem til morgendagen. Det kan virke som om traderne er på veg inn i CNR igjen og da kan vi oppleve mye større svingninger i kursen enn den siste tiden.

 

Vil prøve meg på inngang i FAST i morgen på rundt 13,0, men det avhenger litt av utvilkingen i USA i kveld og åpningskursen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...