Jump to content

Kina nær kokepunktet!


Guest

Recommended Posts

Veldig bra skrevet.Jeg er igrunn enig med deg gjest at kina syndromet er på vaklende grunn.Tror nok innen Mai mnd vi vil begynne å se tegn til at Kina stopper opp.

Pirelli artikkelen er for ditt vedkommende verdt å få med seg.

Min analyse viser også at det snart er tid for å ligge lavt eller i salgsopsjoner.

Link to comment
Share on other sites

Til en viss grad enig, men i dette tilfelle treffer vi temaet på første side i linken og det vil jeg akseptere.

 

Og når den peker på noe meget sentralt og interessant for oss synes jeg det er fint at vi blir tipset om verdifull informasjon. - Skulle likt å se en diskusjon mellom denne artikkelen og hva den kan bety for enkelte selskap som vi trader, Scana f.eks...

Link to comment
Share on other sites

Enig med Long..

 

Me vil sjå teikna til overoppheting i Kina i form av inflasjon. Yuan er undervurdert, men det vil retta seg opp i form av inflasjon.

 

Men eventuell overoppheting vil bli dempa av at det er rikelig tilgang på billig arbeidskraft. Makroøkonomisk fokus til kinesiske myndiheter er å skaffa jobb til flest mulig etter kvart som gamle statsbedrifter kutter arbeidsplassar og folk migrerer ifrå landsbygda til byane. Dette er også ein viktig grunn til at myndighetene jobber så hardt med å halda Yuan låg.

 

Det er mange faktorar som kan føra til økonomisk kollaps i Kina. Råtne bankar er kanskje den viktigaste. Dersom økonomien kollapser, kan raskt dette føra til sosial uro, streikar og opptøyer.

 

For oss aksjespekulanter er det fleire ting som blir forårsaka av situasjonen i Kina:

-Kina har størst importvekst både når det gjeld olje og andre råvarer => høge råvareprisar, samt høge rater på bulk og tank.

-Kina eksporterer billige varer, noko som gir eit deflasjonspress (minker inflasjonspresset) => lågt rentenivå.

 

Effekten av overoppheting er avhengig av kor kraftig den blir. Men eg trur uansett ikkje at det er god nok tilgang på råvarer og fraktkapasitet til at dagens vekst kan halda fram. Det skal mykje til før prisane på frakt og råvarer går kraftig ned, men overoppheting i Kina kan føra til mindre ekstreme utslag oppover enn det som ellers hadde vore tilfellet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...