Jump to content

Episode 301 - Fredag 09.06.05


Ivers

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

SIN har brutt gamle rekorder i dag, har du mistet munn og mæle Hoff@? På tide å bytte ut den slitne Hydroliften med en "Celina Bella"? Jeg kan sette deg i kontakt med en høytstående person i det danske sjøfartsdirektoratet som uteksaminerer skippersertifikater basert på en enkel samtale. Du dekker reiseutgiter og tapt arbeidsfortjeneste - thats it :)

 

Fra imarkedet.no: "Verdens største chip-produsent, Intel, øker guidingen for både resultat og omsetning i andre kvartal" - Dette vil nok sette fart på Nasse i dag...

 

Futures:

sandp_future_large.gifnasdaq_future_large.gif

Link to comment
Share on other sites

"God" morgen

 

Litt fyllasyk idag, og ikveld er det på'an igjen. PAN går helt av skaftet med Fredriksen som sier han ikke er ferdig med å kjøpe lakseaksjer. Har tradet den to ganger idag, men med varierende hell, selger jo alt for tidlig :(

 

Har tatt inn CRU idag, bør komme melding om Mindoro her snart.

 

Speaking of Sundstø.. Så han på Contra bar igjen igår.. Ser like sleip ut ennå

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å få øye på åpenbare kjøpskandidater i øyeblikket, allt kommer vel ann på perspektivet...

 

Har Sundstø draget på damene på Contra thomas? :P

 

Fredriksen har vært en snartur i Norge, her forklarer han visstnok til DN's journalist av kjøpet av PAN har lite med politisk frieri å gjøre... Den inneklemte madammen er kona til NOI frelseren Eitzen:

 

Fredriksen5_75213e.jpg

Link to comment
Share on other sites

SIN har brutt gamle rekorder i dag, har du mistet munn og mæle Hoff@? På tide å bytte ut den slitne Hydroliften med en "Celina Bella"? Jeg kan sette deg i kontakt med en høytstående person i det danske sjøfartsdirektoratet som uteksaminerer skippersertifikater basert på en enkel samtale. Du dekker reiseutgiter og tapt arbeidsfortjeneste - thats it

 

He he Nei jeg koser meg vanvittig jeg, har krasjet serveren hjemme i dag, men rakk å kjøpe FJO på 3,80 før den krasjet. Hadde inne kjøp på mere i SIN også, men var 10 øre for kjip.

Sitter på jobb og prøver å oppdatere meg nå, er fristet til å sanke inn en kjapp en i FJI, men venter litt og ser det an.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli

 

Da har kaffesølet blitt tørket opp og tårene tørket. Nesten like bra det bildet som det du limte inn av Spettet som angrep en fotograf.

 

Siden sist har ratioen i Ignis blitt enda sykere.

 

Hvor lavt ender TOM i dag? Kursen skrives med 25 først?

Link to comment
Share on other sites

Og Hydroliften er ikke sliten, den polerte jeg jo i går, He he, så den byttes ikke med det første :rolleyes:

Jeg også har problemer å finne nye kjøpskandidater nå, derfor sitter jeg med de jeg har foreløpig :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Vel, da har jeg i en lettere impulsiv handling stengt alle mine trader i PGS. Bortsett fra DBL som har en software gående med kjøp av 100 aksjer hvert tiende minutt later det til at 'de andre' har en kampanje på gang for å senke kursen. Ref. pølsene som ligger på 158 og 162.

 

Mitt salg er vel ett varsel om ett solid ettermiddagsrally i PGS aksjen, håpet er at Arlene blir en flau bris og oljeboomen tar seg en liten pause....

 

Siden vi har hengt ut Fredriksen så tar jeg med en ønskereprise av Spetalen, som etter en slitsom dag på jobben, går til angrep på VG's kvinnelige fotograf:

 

1083298549.80505.jpg

Link to comment
Share on other sites

Slukket selv lyset i dag tidlig på 26,40. Kan hende jeg går inn igjen hvis den kommer under 26,00.

 

Prøvde litt fiskelykke tidligere i dag. Ble ikke store gevinsten, men jeg ser nå at jeg bommet sterkt.

 

Kunne fått fine 5%, i steden for den lille 1% jeg fikk.

 

Tror FJO kommer til å følge PAN litt utover dagen, så jeg har tatt noen hundre tusen lodd her. Ønsk meg lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...