Jump to content

Dagen i dag - Hva trader vi...?


Pirelli

Recommended Posts

Hei Pirelli.

 

Har ikke store troen på K24 sine evner til å lage radio folk orker å høre på.

 

De har hatt en del feilslåtte markedsstrategier. Og de er fryktelig upopulær hvor de ikke er populære for å si det litt enkelt på en vanskelig måte. (De sliter med et "de fikk urettmessig konsesjonen av Valgerd"-stempel.)

 

Problemet er kanskje at det ikke er så mye mer å gå på for PFI rent kursmessig. Har tatt tregangern på nokså kort stund, ca doblet fra nyttår.

 

Mye av stigningen kan ledes tilbake til K24 sine fryktelige dårlige ledere og veldig amatørmessige opptreden i forbindelse med navne- og frekvensstrid med P4. Resten bygger sikkert på spekulasjoner om oppkjøp. Og litt på håp om blå tall.

 

Funderer på å lempe ut det jeg har før helgen. Men mulig jeg sitter over med PFI. Momentet er jo utrolig bra, ca 10% av aksjekap omsatt i dag tror jeg. Får se hva jeg gjør.

 

Men har vært fin å trade i denne uka, og fantastisk å sitte i med en liten post. Men som sagt, nedsiden er trolig stor.

 

mvh

pluss201

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Re: Plus201

 

Jeg hører på K24 selv, og programmene er jo helt like som på P4 med litt andre navn. Begge kanalene er jo såkalt "easy listening", og selv syns jeg K24 er like bra/dårlig som P4. Jeg hører kun på radio når jeg kjører bil, og mister P4 stadig vekk. Da sender jeg ekle tanker til Valgjerd og bytter til K24.

 

Om ett år er Valgjerd glemt, og folk blir mer likegyldige i forhold til å straffe K24, for det som skjedde er jo egentlig ikke K24 sin skyld.

 

Jeg tror P4 og Kanal24 må dele markedet mellom seg på litt sikt, og det vil straffe PFI's aksjonærer. Trur eg :)

 

Fryktelig mye spekulering dette her, dere får vurdere selv.

 

Re: Ståle

Jeg vurderer å kjøpe meg inn igjen i AKVR før stengetid selv...

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Mye handling med PSI i dag. Dette har så langt i år vært den beste børsdagen når det gjelder vekst i porteføljen. Men noen tabber hadde jeg selvfølgelig. Solgte AKVR til 143, noe som skulle vise seg å være helt feil tidspunkt. Kjøpte så tilbake AKVR til 145,25. Det ente med at jeg ble sittende med 20.000 PSI aksjer. Tror nok den åpner på 2.30-tallet på mandag…

 

God Helg alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

AKVR ble presset opp i 147,- i etterauksjonen gitt... Jeg må vente til over helgen med å kjøpe tilbake AKVR aksjene mine. Håper jeg slipper å gi over 150,- for dem ;) Men det gjør vel ikke dere...

 

Kanskje vi skal starte en ny dagen i dag topic til uken, jeg syns det er litt plagsomt at den blir på flere sider. Når vi skriver nye innlegg popper side 2 opp når vi klikker 'submit'.

 

Vel det har vært en sinnsyk uke, jeg sitter med STB og CNR (uff) over helgen...

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi skal starte en ny dagen i dag topic til uken, jeg syns det er litt plagsomt at den blir på flere sider. Når vi skriver nye innlegg popper side 2 opp når vi klikker 'submit'.

 

Ja, stenger den her på søndag, for å så starte en ny..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...