Jump to content

Traders Pit - Episode 15


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Det vil være bra dersom NOI stabiliserer seg over 3,- i dag. Litt avventende på morgenen nå, men NOI er en aksje som rykker fort  :D

 

Nede i 3,01 nå. Ikke kjøpere før 2,96. Mulig dette er forårsaket av tradere som kjøpte igår og selger idag, med fortjeneste. Skulle ikke forundre meg om vi faller på undersiden av 3kr idag...

Link to comment
Share on other sites

Litt forunderlig at KVI dupper slik. Men under alle omstendigheter er det jo fabelaktig at Røkke har fått emisjonen i denne størrelsesorden gjennomført.

 

Jeg tror vi får en pen opptur videre.

Link to comment
Share on other sites

Litt forunderlig at KVI dupper slik. Men under alle omstendigheter er det jo fabelaktig at Røkke har fått emisjonen i denne størrelsesorden gjennomført.

 

Jeg tror vi får en pen opptur videre.

 

Var ikke meg imot. Regnet nesten med at jeg måtte betale en mye høyere kurs når jeg skulle inn idag.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til jeg traff godt med å vekte meg opp i SIN i går, tror ikke noe er på gang, den trengte vel en pust i bakken før videre oppgang?

Ser bra ut i GOD foreløpig, fikk den på 1,15 regner med å selge den til middag

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg har forstått det vil vi få tilbud om bytte etc. en av de nærmeste dagene. Mener det sendes ut i morgen.

 

Kursutviklingen, ja... ingenting er vel sikkert i dette markedet, men KVI skulle vel være temmelig lavt priset nå rundt 130 selv etter emisjonsutvanningen, så personlig tror jeg det er bare en vei videre nå, og det opp.

Link to comment
Share on other sites

Satt optatt med et telefonmøtet siden 09:30, og det var jammen hyggelig og kommer tilbake på kontoret til en glad GOD.

oOi oi oi, dette var gøy, vi få håpe at dette er starten på rallyen....

(og muligens sikrer bok. konkurranse premien :wink: )

 

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Hei Laphroaig

 

Jeg bruker litt tid på morgenen for å bestemme meg om hva jeg skal daytrade i, stalltipse videre er å være særdeles lett på salgsknappen, jeg er ikke så sikker på retningen videre

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...