Jump to content

Traders Pit - Episode 15


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Ser også at du drømmer om å vinne Carlos,,,,, vil minne om at det er en laaaang og bra børsdag i morgen,,,og ting kan skje,,,den som lever får se ha ha

hehe hoff@....idag var det mye moro å være GOD eier :D

Litt korreksjon i GOD imorgen man må regne med, Det er tross alt Fredag og før påske, så jeg regner med at mange tradere vil sikre gevinst og selge seg ut.

Men jeg håper at den holder til at jeg beholde ledelsen da :wink: ... det er alltid moro å vinne :wink:

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder CRU skjønner jeg ingen verdens ting! Gull er i 430 dollar; men CRU fortsetter å synke! Hva er det STN'erne tenker på? Jaja. har stoploss på 7.60... blir et solid tap dersom denne blir iverksatt; har inngang på 8.21. :evil:

Link to comment
Share on other sites

Innsidesalget i GOD vil muligens ødlegge litt mot slutten...?

Jeg tror at aksjen vil uansett korrigere litt allerede idag og muligens litt til imorgen.

Men jeg tror ikke at melding under ødelegger mye for GOD, han har jo 3,2 mill aksjer igjen (av 3,44 mill). Men at den har psykisk effekt det er ingeen tvil om.

 

Bård Snilsberg har idag solgt 240.000 aksjer i Goodtech

og eierandelen har dermed gått under 5%. Antall aksjer er

etter salget er 3.217.638 som tilsvarer 4,72%.

Link to comment
Share on other sites

Jeg løper litt til og fra i dag, kan opplyse om at jeg er blitt TOM aksjonær, gøy det, jeg tror jeg legger de i skuffa, for jeg har tro på TOM på lang sikt, kan ikke skjønne annet

Link to comment
Share on other sites

GOD imponerte meg i dag, holdt seg veldig godt til tross for innsidesalg. Tror den kan bli sterk i morgen også...

 

Vi forsetter KVI/AKVER diskusjonen i tråden under aksjeprat. Kommer innom i kveld, det blir spennede med tegnignskursen i AKVER og trading i denne i morgen.

 

God middag!

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

jeg fisket opp OTR på 24,70 for å plusse på de jeg fikk til 24,90 i går, og da kjekt at den gikk opp til 25,- i sluttauksjonen (som i går), alltid kjekt å slutte dagen i pluss, selv om man er long (og Vibbe, CRU er nå i "fallende trend" dessverre, solgte meg heldigvis ut mandag, med fortsatt god pluss, men så at PA endte med nettokjøp i dag, så kanskje bunnen nærmer seg, om bare STN og NTF selgerne roer nervene litt)

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Med den teften du har hatt hittil vil jeg tro at Pluss201 vil sette pris på din inntreden i TOM.

 

:D

 

Kan vel ikke annet enn si, ja! Hehe... Går grusomt dårlig for tiden med porteføljen min, men herregud så bra det skal gå når det en gang går bra! :wink:

 

Men den en gang kan være langt fram i tid. Eller kort. Det er litt av sjarmen. Sitter tungt investert, og jeg har ingen kontroll på hvor kursen går. Utover å gjøre kvalifiserte gjetninger da.

 

Ønsker da Hoff velkommen med på laget. Noen flere som lar seg lure inn? :D Aksjen er nå litt mer enn gratis, de prakker på deg 70 øre pr aksje faktisk. (Hausse, hausse! :) )

 

Skal prøve å få kikket på årsrapporten i kveld. Spennde å se om det står noe hyggelig der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...