Jump to content

Traders Pit - Episode 15


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Enig Ståle,

 

KVI ser ikke bra ut i øyeblikket. Vel 200K akjser omsatt og fortsatt er vi nede på gårdagens kurs. Tror at Røkke må komme opp med noen skikkelig kontrakter nå slik at vi får noe konkret å henge kursen på.

Link to comment
Share on other sites

Så triller NOI ned igjen, med andre ord "historien gjentar seg"...

 

Men vi vet jo at det ført er mot slutten av dagen at den bruker å ha de store bevegelsene. Håper det ikke blir mot bunn....

Link to comment
Share on other sites

Så triller NOI ned igjen, med andre ord "historien gjentar seg"...

 

Men vi vet jo at det ført er mot slutten av dagen at den bruker å ha de store bevegelsene. Håper det ikke blir mot bunn....

 

Som regel så styrker NOI seg mot slutten av dagen. Velger å sitte helt stille, og verken kjøper eller selger noe som helst. Men en ting er det jeg stusser på. Alle sier at NOI vil fyke opp i været når meldingen om at brønn #3 kommer igang. Men imed at "alle" vet om dette, vil ikke det da være priset inn i dagens kurs? Syns nesten det er litt "skremmende" at kursen faller..Er det noe vi ikke vet? Men dette kan jo være på grund av gårsdagens oppgang.

Link to comment
Share on other sites

Laphroaig Sier:

Er GOD klar for salg nå eller kan vi vente et rykk videre før påske?

Dette er tusen kroner spørsmålet som ingen tør å svare på. Ikke jeg heller, men jeg tar spåkula og tipper at GOD kommer til å ha et lite dypp før påsken etter den korte stigning denne uken. Men jeg forventer stigning mellom påske og Q1 den 29/4.

Min mage følelse sier at sitter du litt long i GOD så er det penger å hente.

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Kursen på NOI, ja å forstå den er ikke alle forunnt. Selv fatter jeg ikke at selskapet er så lavtr priset når oljen både er der og pumpes opp.

 

Se på CNR, der er neste års antatte produksjon 5000 fat bare, tatt med i prisen.

 

NOI lider av manglende info generellt og fra ledelsen spesiellt.

 

Vi handler NOI på antakelser og rykter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du traff toppen idag Pirelli, men jeg har på følelse at GOD passerer 2 kroner i slutten av måneden.

Muligens vi ser litt korreksjon litt før stenge tid idag.

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom akkurat inn og ser jeg har fått en fin stigning i GOD, hadde tenkt å selge den nå, det blir jo mange lapper på en dag. Eneste "ulempen"

er at portisen til Carlos fyker forbi min, ha ha , jeg unner deg boken Carlos, så tar jeg pengene!!!!!

Link to comment
Share on other sites

RETTELSE:

Dette var et barnslig forsøk på aprilsnarr!!!

men så ble det så veldig stille.

 

 

Vet ikke om denne meldingen hører hjemme på denne tråden, men ....

 

Angår BOK-KONKURANSEN

 

Juryen for konken har hatt møte idag.

Vi kom fram til at det ville være riktig å la boken gå til den som gjør det dårligst i konken

 

Det er jo vedkommende som taper som har mest bruk for den.

 

Beslutningen var enstemmig!

Link to comment
Share on other sites

Corvus,

Avgjørelsen til juryen idag (aprilsnarr) er meget klokt avgjørelse, jeg tar av meg hatten og bukker.

Jeg var inne på tankene at, om jeg vinner, så ville jeg be ståle om å sende boken til han 16 årig som heter "Rapido" og som har 2500 kroner og ville tjene litt penger...

 

Rapido skrev:

Da må jeg nok spare opp mer penger. Er ikke lett å skaffe 7500 kr når du er 15 år. Har allerede solgt høytalerne mine :/

 

Noen som trenger en altmuligmann?

 

Husker dere ham !!! Jeg hadde faktisk lyst å sende boka til ham om jeg vant.

R/Carlos

Link to comment
Share on other sites

Jaja, ser ut som det var bra jeg tok til fornuft og tok gevinst i CRU tirsdag, lurer litt på om den skal under 7,50 (og evt. hvor langt under) før den får seg en rekyl oppover igjen.....

Lurer litt på EME også, om den skal under 5,- eller om det var tegn på at den holder seg over at den gikk rett opp igjen etter at den var nedom 5,05 for litt siden...?

 

Sitter nå bare long i OTR, og har inne en ny kjøpeordre der i dag.....

 

Macaroni

Link to comment
Share on other sites

Pluss201, det gikk rykter om at bestefaren til Alan Greenspan var død. Ryktet ble avkreftet, så nå tegner vi en omvendt proposjonal TOM kurve i totx av pur glede :D

 

Jeg sitter å venter på at OSE skal avblåse hele dagens trading og kalle det en aprilsnarr :evil:

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Hei!!!

Nå er jeg tilbake, er veldig stresset i dag, ser jeg har solgt GOD på SL, forsåvidt veldig greit og bra gevinst på en dag. Men jeg er ikke så god som Pirelli og toppe salget...

Ser også at du drømmer om å vinne Carlos,,,,, vil minne om at det er en laaaang og bra børsdag i morgen,,,og ting kan skje,,,den som lever får se ha ha

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...