Jump to content

Traders Pit -Episode 23


Ståle

Recommended Posts

Da er det ny dag, og nye muligheter. (igjen)

 

Det var da voldsomt til aktivitet igår, og mange nye brukere kom til. Velkommen skal dere alle være!

 

Jeg er nå NOI aksjonær igjen, og sitter med 40k aksjer til et gjennomsnitt på ca. 2,52. Håper at den nå, etter mange dagers nedgang, skal vende nesen oppover igjen.

Link to comment
Share on other sites

Eme har jo vært fin som daytrade med sine store svingninger på dagen. - Nå kan det vel ligge litt i kortene at den stabiliserer seg og får en sakte oppgang uten disse dagsvingningene siden økonomien "tilsynelatende" er under kontroll og det antydes overskudd fremover.

Link to comment
Share on other sites

Tomra ligger faktisk i positivt lende så langt (33) ..

 

Omsatt før børs (se under) er også stort sett over gårsdagens sluttkurs. Spent på hva vi kan vente oss i Tomra i dag.

 

09:30:00 33,85 108 300

09:28:35 33,90 56 100

01:00:00 33,47 31 682

01:00:00 32,90 1 007

 

Siphlo

Link to comment
Share on other sites

Jeg solgte halvparten av NOI, tar en kjapp liten gevinst, går enten inn igjen eller kjøper GOD på nytt

 

Nei, nei! Hvorfor? 8) Tror nok dessverre at du kan komme inn til en billigere penge snart :wink: ...Håper bare ikke at den faller under 2,50.

Link to comment
Share on other sites

Jeg solgte på 2,57 da jeg så at den raste nedover, fikk imidlertid ut bare halvparten!!!!!

Kjøper igjen senere i dag om den faller videre.

Ad. EME så er jeg ikke god på daytrade, jeg kommer i uttakt med den og har gitt den opp.

Link to comment
Share on other sites

Kommer støtten på 2,50 i NOI til å holde? Den er oppe på 2,56 en snartur nå, men på lavt volum. Det er vel flere av oss som ligger på selger`n rett under 2,60. Lurer på hva som hadde skjedd hvis alle vi kanselerte disse, og la oss på kjøper`n istede jeg..? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er NO som selger i NOI, de solgte mye på disse nivåene i går også. Antagligvis skal de ut med en del siden de lemper på denne måten.

 

TOM straffes i dag igjen, mange er nok grundig lei ørkenvandringen desverre. Jeg gidder ikke å selge denne med tap ;)

 

Ellers håper jeg positive futures snur totalmarkedet i løpet av dagen. Lykke til alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Solgte alle CNR nå... dårlig volum i dag, dessuten tviler jeg sterkt på et rally i statene i kveld. oppgagen kommer etterhvert. tror mange småaksjonærer blir skuffet over fraværet av rakett-bevegelse på amex og derfor vil skape salgspress de kommende dagene :?

Link to comment
Share on other sites

Ikke dagen min idag dette. Må bite i det sure eplet og selger NOI med tap. Lurer på hvorfor det er mye vanskeligere å selge med tap, kontra det å selge med fortjeneste.. :roll:

 

Eneste lyspunktet idag er aktiviteten på forumet..!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår nesten ingenting nå, jeg var ute ett øyeblikk, og når jeg kommer inn igjen er andre halvpart av NOI solgt!!! Jeg var heldig og solgte på en minidupp oppover, ja ja det går an å være heldig med handlene også

Link to comment
Share on other sites

Du solgte nok på bunn Ståle. NOI er i 2,56 nå :) og stiger på brukbart volum. Ikke la dere Skremme av Norse sitt lille stunt.

 

Det er det jeg sier, ikke dagen min idag.. :cry:

Tror resten av dagen blir børsfri..Merker forresten hvor avhengi man egenlig er av et realtidprogram når man daytrader...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...