Jump to content

Traders Pit -Episode 23


Ståle

Recommended Posts

ST 'innbyggerne' spekulerer i om salgene til Norse kan være tvangssalg, det ser i hvert fall ikke ut som de prøver å få mest mulig igjen for aksjene for å si det slik...

 

Dersom Norse snart har solgt det de skal tror jeg aksjekursen peker rett vei igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gjetter at Gjedrem holder renten uendret, men endrer grunnholdning fra easing til nøytral. Uansett hva som skjer tror jeg faktisk OSE faller rundt kl. 14, dersom ikke det blir rentenedsettelse da.

 

Porteføljen min har en av de værste dagene noensinne, etter å ha falt jevnt å trutt i flere dager. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at det var lurt av meg å holde meg langt unna EME i dag, selv om det var fristende å prøve å "ta tilbake" tapene jeg har hatt der.

Men det ser foreløpig ikke ut til at det var så veldig mye bedre å satse på GGS på daytrade, men det er ennå igjen 3 timer og mye kan skje

Link to comment
Share on other sites

En liten digresjon til de som har TOM aksjer, jeg fikk besøk av en gammel venn i dag, han jobbet på holmenkollen park og mange I.S. informasjoner)

Han kjøpte første gang TOM på 2,08 !!!

Han solgte på 21 (den gang måtte en eie aksjene i 3 år før en kunne selge skattefritt)

Han har resirkulert pengene i eiendom, og sitter nå med ett lite hotell/hospits.

Ikke for å strø salt i såret til alle TOM eierne, men bare en liten historisk

tilbakegang på hvor fantastisk en aksje kan gå.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

I dag er det veldig fint vær ute. Det er nok det eneste positive med dagen i dag. :D

 

Nå prises vel Tomra snart som en liten sykkelfabrikk (jf Lap sitt forsøk på møbelfabrikk). :wink:

 

Her er det tatt høyde for mye elendighet. Veldig mye.

 

Men jeg ser fortsatt lyst på det.

 

Skal snart selge tv-en! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Litt rart dette her, jeg har alltid positiv utgang på daytrade.

De lansiktige,,,,,,,, hver eneste gang jeg kikker er jeg 1000 kroner fattigere!!!!!!!!

Og jeg sjekker ikke sjelden!!!!!

 

Så min lille trøst er at jeg klarer å komme meg ut på pluss i daytrade (ikke så mye men dog)

Så i dagens marked,,, sjekk hva som står under min nick........

Link to comment
Share on other sites

Eneste lyspunkt her i gården er NOI gitt... Godt å se den komme seg litt igjen. Ellers har alt egentlig rett åt skogen idag. GOD er ikke akkurat i farta den heller :cry:

 

Jaja, det ser i alle fall ut til å bli en bedre dag i morgen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...