Jump to content

Traders Pit - Episode 30 - Tirsdag


Tekniker`n

Recommended Posts

Med US-futures i pluss tidlig på morgenen, samt London-futures opp 0,5%, er det lov til å håpe på en forsiktig oppgang fra start. Men dette er vel dagen, da alle venter på hva vår "big boss" Alan Greenspan skal si i kveld. :P

 

Før børsstart, kan dere jo se på denne linken. Klikk "go" og før "muse-pekeren inn i grafen", og sendt markedet dit du vil ! :D

 

http://www.foulds2000.freeserve.co.uk/economists.htm

Link to comment
Share on other sites

Dette blir enspennende dag for oss som sitter i SIN/OCR

 

jeg legger merke til at ECana som OCR borer brønn for og er medeier i steg 3,5% i går????

Dette er det høyeste stigning på en dag på mange år.

 

OCR driver å logger brønnen nå og om Ecana stiger i kveld også, er det stor grunn til å tro at OCR har ett betydelig Weymouth-funn. :lol: :wink: :o

 

jeg tolker uttalelsene fra Aune i går slik at onsdag denne uken, så er veldig mye avklart, uansett så tror jeg på en markant oppgang av SIN og spesielt OCR i dag

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at de som kjøpte CRU i formiddag traff bunnen ?? eller blir det skjelving når USA åpner ned i dag?? Jeg frykter litt det!!!

CRU fikk iallefall en flott kjøpsanbefaling av AB i dag

Link to comment
Share on other sites

US-futures vender opp igjen, og hovedindeksen viser friske takter. Vi kan få en fin avslutning av dagen. På den annen side er det vel kanskje noen "nervøse hender" som skal ut før talen i kveld. Men akkurat nå kl 12 47 peker de fleste piler opp.

Link to comment
Share on other sites

Verdens børser holder nok pusten frem til Alan G åpner munnen i kveldens renteuttalelse fra FED. Selv for oss nordboere er det ufattelig viktig at markedet ikke blir skremt av rentekommentarer fra den kanten. Akkurat nå i hvert fall... For AKVER/KVI sin del ville en styrket dollar vært veldig positivt, men slike ting tenker ingen på dersom Nasdaq/DOW/SP faller... Markedet er helt hjernedødt ;)

 

Deler din bekymring vedr. den utrolig lave omsettningen i AKVER Laphroaig, vi får trøste oss over at det ikke er panikksalg der i hvert fall :D

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Rolig på børsen i dag for min del. Ser det er litt strid rundt Pog E på TOM-tråden. Ikke uvnetet debatt det der. :D

 

Ser at kommende Ignis, nåværende WIC tilsynelatende ser vanvittig svak ut.

 

Skal bli spennende å se hva som skjer over dammen senere i dag.

Link to comment
Share on other sites

Porteføljen steg med to-sifret tusen i dag og det er jo kjempebra :roll: :roll:

Men har litt å ta igjen i CRU, angrer på at jeg ikke kjøpte mer når jeg såg veien det bar.

 

Enig i at kvelden blir avgjørende for retningen fremover

Link to comment
Share on other sites

Noen her som følger med på Fast som har en formening om hvordan aksjen vil gå i morgen etter resultatet som nettopp kom?

 

• Q1 2004 revenues reached $12.5 million, growing slightly over Q4 2003 and by 32% year on year

Growth driven by the successful launch of the FAST Enterprise Search Platform (FAST ESP™)

• Achieved adjusted EBITDA of $2.6 million, positive for the 10th straight quarter

EBITDA of $2.3 million, positive for the 9th straight quarter

Operating income of $0.3 million, positive for the 6th straight quarter

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...