Jump to content

Episode 1065 - Torsdag 19. juni 2008


lothar

Recommended Posts

Prøver meg på å åpne piten.

 

Noen som har meniger om cru presentasjonen?

http://www.crewgold.com/pdf/crew_june_2008_presentation.pdf

 

Gode nyheter dette så vidt jeg kan skjønne. Men "seeing is believing".

 

Ikke så mye nytt annet enn at ting går på skinner som de har sa sist.

 

Utviklingen i aksjekursen tror jeg er en kamp mellom store aktører som er voldsomt short og aktører som ønsker å vekte seg opp, men som ikke gidder å starte oppkjøret så lenge kursen presses ned som den gjør daglig.

 

Caset er intakt og komersialisering av Lefa er rett rundt hjørnet, det er snakk om uker tror jeg. Nå når kassa er stappfull av penger ser jeg ingen negative faktorer i selskapet annet pressede kurser som mest sansynligvis ikke har noe med verken dårlig produksjon, lav likviditet eller forsinkelser i rampup prosessen. Det er rett og slett en kamp om possisjonene på eiersiden.

 

Dessuten er det Torsdag 19 i morgen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Oslo åpner nok noe ned idag, rundt 0,7%, så får vi se, us-futures vil som vanlig styre det meste..

 

Makro idag:

 

Initial Jobless Claims, US, 14:30 (375k)

Continuing Claims, US, 14:30

Philadelphia Fed., US, 16:00 (-10)

Leading Indicators, US, 16:00 (0%)

 

 

______

Link to comment
Share on other sites

Huff ja, felis, du skulle satset på REPANT, den går som ei kule idag.... :biggrin:

 

NEC med melding om tørt hull. :mad:

 

Ikke bra. Her hadde jeg store forventninger. Ikke rart kursen faller stygt :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Huff ja, felis, du skulle satset på REPANT, den går som ei kule idag.... :biggrin:

 

He-he. Totalt sett angrer jeg ikke på NEC i det hele tatt. Har snitt på 3,69 så har altså over 100 % fortjeneste.

 

Ikke umulig at jeg går inn i pantebransjen igjen, men isåfall blir det ikke Repant. Derimot kanskje et annet lite selskap. Det begynner på T og jeg tror du har hørt om det. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Tomra fra -60 til +60 på STORT volum på sluttauksjonen. Noen som forventer en Fresdag her eller? :d

Link to comment
Share on other sites

Tomra fra -60 til +60 på STORT volum på sluttauksjonen. Noen som forventer en Fresdag her eller? :d

 

Ikke umulig at jeg går inn i pantebransjen igjen, men isåfall blir det ikke Repant. Derimot kanskje et annet lite selskap. Det begynner på T og jeg tror du har hørt om det.

 

Det var svært så raskt du slo til, Felis :biggrin:

mvh

amatøren

Link to comment
Share on other sites

Ja, felis, tror jeg kjenner det selskapet.... :biggrin:

 

He-he. Totalt sett angrer jeg ikke på NEC i det hele tatt. Har snitt på 3,69 så har altså over 100 % fortjeneste.

 

Ikke umulig at jeg går inn i pantebransjen igjen, men isåfall blir det ikke Repant. Derimot kanskje et annet lite selskap. Det begynner på T og jeg tror du har hørt om det. :biggrin:

 

Og den sluttauksjonen var sterk, gikk vel over 600k og kursen endret seg ca. 3%(vi har sett noe liknende for ca. 2-3 uker siden). Så på auksjonen, kjøp og salgsordren bygde seg opp fra 2-300k til 8-700k og det var kun en ordre på begges sider...

 

Hmmmm....

 

 

______

Link to comment
Share on other sites

Det var neppe Tomras hoffmegler som dro kursen i slutten i alle fall.

 

19/06-2008 17:25:00: (TOM) TILBAKEKJØP AV EGNE AKSJER

 

Tomra Systems ASA har i dag kjøpt 212.000 egne

aksjer til gjennomsnittlig kurs 36,65 over børs.

Total beholdning av egne aksjer etter kjøpet er

11.939.016 hvorav 9.670.139 er besluttet slettet,

jfr. vedtak på generalforsamlingen 23. april 2008.

 

Kontaktperson: CFO Espen Gundersen,

telefon 97 6873 01

 

 

 

Merk snittkursen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...