Jump to content

Fotballtråden


Utzi

Recommended Posts

God kveld godtfolk.

 

Fant ut at det er alt for lite prat om fotball her. Kjedelig.

 

Starter derfor en fotball tråd her vi kan diskutere tippeligarunder, trenere, 1.div osv. Det må da finnes fotballinteresserte her på forumet, andre enn Pirelli og meg selv.

 

Grunnet problemer med mitt medlemsskap på BetOnBet, måtte jeg i går ta tusenlappen i hånden, og gå helt ned til den statlige kommisjonæren. Her er min trippel for i dag:

 

HamKam - Fredrikstad : H

Sogndal - Viking : U

Tromsø - Molde : H

 

Totalodds: 9,64

 

Jeg krysser fingrene.

Link to comment
Share on other sites

Fingerkryssning hjelper aldri. Trippelen gikk ikke inn i dag.

 

Nåja.

 

Sogndal er et håpløst lag. Det er også Viking. Kunne fort endt uavgjort (Viking har det med å spille uavgjort).

 

Sogndal missbrukte et straffespark da de lå ett mål under. Viking fikk atpå til et litt tvilsomt straffespark i siste halvdel av 2.omgang. De missbrukte ikke den sjansen.

 

Jaja.

 

ODD - LSK : 3-2

 

Ganske sterkt av et amputert LSK-lag egentlig. Uten Koren, Powell, Søgård og Baron (og med Wehrman på banen :? )skulle en tro de hadde tapt mer en med bare ett mål.

 

Uansett.

 

Gratulerer med seier Pirelli.

Link to comment
Share on other sites

Glimrende med en fotball topic Utzi, jeg prøvde meg litt på oddstipping tidligere i år, men ga det opp. Nå er jeg bare Odd supporter ;)

 

Jeg så ikke kampen i dag, men forsto det slik at LSK burde klart uavgjort mot slutten, forskjellen i dag var nok den danske veteranen Flindt Bjerg:

 

Christian_Flindt_Bj_148398a.jpg

 

Til nå i år er det bare Odd og Vålerenga som er ubeseiret, hvem hadde trodd det før sesongen begynte :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller på oddsen rett som det er, men nesten aldri på bortekampene til LSK.

 

At ODD og VIF ligger så godt an er det nok få som hadde trodd. Som LSK-tilhenger er det ekstra surt å se VIF helt der oppe, særlig når LSK ligger på kvalifiseringsplassen. :?

 

Nåja.

 

Det er fortsatt en stund igjen av sesongen, mye vil endre seg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Blåser litt liv i fotballtråden igjen.

 

Det er da alt for lite fotballprat her på kvelden. Er det ingen av dere som følger EM?

 

Danmark spilte bra i dag, 0-0 mot Italia. Nå som Norge ikke er med, kan vi da heie litt på våre naboer synes jeg.

 

Synes ODD viser en litt dalende formkurve Pirelli. LSK er nå, pgs målforskjell, foran dere på tabellen, og dere er slått ut av cupen.

 

Nåja.

 

Tippeligaen er meget jevn nå, spennende. 8)

Link to comment
Share on other sites

Italia har litt for mange stjerner som helst vil arbeide alene virker det som. Synes ikke sammarbeidet var på topp i dag.

 

Enig med Carlos, Danmark spilte en bra kamp, og fortjente å vinne. Men poengdeling er ikke så ille det heller.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å ta av seg hatten for svenskene. De var rett og slett overlegne....

Henki's heading er en perle. Gratulerer Sverige.

 

Sverige spilte en flott kamp! 5-0 er det ikke mange soom greier og kopiere. :eek:

 

Må jo nesten heie på noboene når vi ikke selv er med...

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å erte på meg halve Trøndelag, så mener jeg er det er bra at Rosenborg sliter, de var da toalt ute av form mot Stabek. :arrow: :arrow:

Jeg har ikke helt sansen for nåverende trener og mener han er alt for blodfattig.

Nei tenke seg til Tom nordli, han har gjort underverker for Start.

 

I morgen kommer Ålesund på besøk og den kampen skal jeg garantert på, om Start vinner den har de 8 poengs forprang.

Da skal det mye til å rote alt bort etter sommerpausen, men de har skjedd før. :wink::wink::wink:

 

Gøy er det iallfall.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok det er mange som ikke har helt sansen for Ola By Rise, og det vil sannsynligvis skje noe på trenersiden etter hvert.

 

Tror nok Rosenborg vinner serien i år også jeg, men er mer usikker på neste år. Bra serien blir jevnere, det gir oss større konkurranseevne internasjonalt også.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg mente Ola By Rise!!

Han minner meg om Semd, litt sur og grinete, jeg tror ikke det er måten å motivere ett fotballag på.

 

Men nå starter Ned-Ger, så nå er det godstolen. :wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Så var START-ÅFK ferdig og START utklasset ÅFK med 4-1.

 

En kjempekamp av START og kunnet heller vunnet 6-1 enn at ÅFK fikk 2 mål.

 

En liten digresjon til REXENES, Jeg har trent styrke sammen med START før og etter Tom Nordli. Før han kom til laget var det slappe greier i styrkerommet, nå er det full innsats, og det er akkurat det START trenger.

Greit nok at Erik Soler har penger og er psykolog, men det er Tom Nordli som trener laget.

 

Ett lite klipp fra Fevennen tilslutt;

 

Hva er Start uten Tom Nordlie?

 

I kveld får vi svaret på om Start er klar for større oppgaver. Da skal laget opp til eksamen mot seriefavoritt Aalesund - uten den knallharde sensoren Tom Nordlie på sidelinjen.

Link to comment
Share on other sites

At Italia og Tyskland røyk ut er helt supert!!! Ikke no er bedre!! England skulle jeg gjerne sett videre, og også frankrike, men egentlig greit med hellas siden frankrike spiller så satans dårlig!!

 

De to neste kampene i helga blir meget bra tror jeg!! Uansett blir det ihvertfall veldig spennende å se hva våre naboland kan utrette!!

Link to comment
Share on other sites

Hvem tror dere vinner em sånn som det ser ut nå?

Jeg synes Tsjekkia ser utrolig sterke ut nå.

Tror det blir de og Portugal i finalen.

Da vinner Tsjekkia 2-1.

Håper uansett begge semiene blir avgjort på straffespark.

Det er det gøyeste og mest spennede jeg vet om(i fotball).

Eller tror dere Hellas tar en ny skrell med sin taktiker Otto Rehagel?

Link to comment
Share on other sites

Tsjekkia har et knallag nå! Enig med Fred. Olsen, tror nok det blir værtsnasjonen og Tsjekkia i finalen. Hellas klarer neppe å vippe Nedved, Heinz, Koller, Baros og Co av pinnen, men man skal aldri si aldri.

 

Finalen blir spennende, bare synd at jeg må se den i Tyskland (drar til Berlin på Torsdag).

 

Nåja.

 

Her hjemme ser topptabellen slik ut:

 

lag k v u t mål p

Tromsø 13 8 1 4 24-13 25

Lillestrøm 13 5 5 3 24-13 20

Rosenborg 12 5 5 2 22-14 20

Odd Grenland 13 5 5 3 24-19 20

Vålerenga 13 5 5 3 13-12 20

Lyn 12 5 4 3 15-10 19

Brann 13 6 1 6 21-21 19

Ham-Kam 13 5 4 4 17-19 19

Viking 13 3 7 3 12-14 16

Molde 13 3 6 4 15-17 15

Sogndal 13 3 5 5 21-25 14

Stabæk 13 4 2 7 13-21 14

Bodø/Glimt 13 3 3 7 11-23 12

Fredrikstad 13 2 3 8 19-30 9

 

Meget jevn den nå. LSK forbi ODD :D

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...