Jump to content

Episode 1155 - Torsdag 23 oktober 2008


Zoonic

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply
Det som tidligere var positive futter, har nå snudd i minus etter markant børsfall i Europa. Jeg er ikke i stand til å se at Oslo Børs skal kunne snu dette til pluss, men heldigvis har vi noen andre guruer med bedre fantasi. :laugh:

Ja....Hva skal man si :laugh:

 

Du er ennu like sterk i din tro EngaBhoy... :cool:

 

I like IT. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jada, baard.p, dette kan vi....! :biggrin:

 

Det var da helt klart i går kveld at vi skulle opp idag....

 

Hovedindeksen 243.64 0.12%

 

 

 

Ja....Hva skal man si :laugh:

 

Du er ennu like sterk i din tro EngaBhoy... :cool:

 

I like IT. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Gikk long i AKSO på slutten. De siste skal bli de første osv. Hovedindeksen klarte pluss med et nødskrik takket være forventningsrallyet i STL. Kun fire andre aksjer i OBX-utvalget steg mer enn 1%, mens hele 14 endte ned mer enn 1%. Alt annet enn bred oppgang altså. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Så hva sier dere i kveld om morgendagen?

Flere som har inntatt longposisjoner over natten nå, så det lukter vel oppgang i morgen skal man tro vinden som blåser her inne...

I Morgen....HMmmmm :ph34r: Vi skal opp i morgen frem til klokken 13, +/- 4 timer....så er det veien ned igjen, og da kommer vi ikke til og få flere dager med oppgang denne uken :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hovedindeksen klarte pluss med et nødskrik takket være forventningsrallyet i STL.

 

Men du var jo SÅÅÅ sikker i går på at STL hadde tatt ut momentet sitt når det gjelder Opec kutt, men så feil kan man ta....men nå skal det jo sies at Oljen har nærmest steget 3$ på kort tid i eftan.

Men nok om det, trur de fleste på forumet er happy for at vi gikk i pluss i dag.

Link to comment
Share on other sites

Men du var jo SÅÅÅ sikker i går på at STL hadde tatt ut momentet sitt når det gjelder Opec kutt, men så feil kan man ta....

Var jeg det? Det vil jeg gjerne se sitert. Det jeg sa var at STL allerede hadde steget 20% på fire dager. At aksjen i dag steg ytterligere 4% i et ellers negativt marked, viser bare hvilke enorme forventninger som stilles til OPEC-møtet i morgen. Jeg skal innrømme at jeg er litt overrasket over at så skjedde, men jeg har definitivt aldri uttalt meg bombastisk om sluttkurs verken for STL eller OSEBX. Jeg uttalte meg kun sikkert om åpningen. Dere kan si hva dere vil, men det ga definitivt best uttelling i dag å shorte fra start og dekke inn før sluttrallyet. Ikke på noe tidspunkt har Oslo Børs vært opp mye i dag. Med andre ord var denne dagen også et bearmarked.

Link to comment
Share on other sites

Det som tidligere var positive futter, har nå snudd i minus etter markant børsfall i Europa. Jeg er ikke i stand til å se at Oslo Børs skal kunne snu dette til pluss, men heldigvis har vi noen andre guruer med bedre fantasi. :laugh:

 

 

Du virket da unektelig ganske sikker tidligere idag at vi ikke skulle ende i pluss EnghaBhoy.

 

Men det er lov til å bomme både for de seriøse og de naive :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, Enga, dette skrev du ihvertfall(riktig felis...)....

 

Jeg er ikke i stand til å se at Oslo Børs skal kunne snu dette til pluss

 

Du var "ikke i stand til å se at Oslo Børs kunne snu dette til pluss".... "ALT" kan skje på børsen, har du ikke lært det snart....?

 

Artig dag dette! :smile:

 

____

 

Tipper USA opp ca 2% idag....OSE opp 3% imorgen...

 

_______

Link to comment
Share on other sites

Zoonic og felis:

 

Denne uttalelsen om at "jeg er ikke i stand til", er milevidt unna den skråsikkerheten som baard.p antyder. Dere får feire denne megaoppgangen på 0.12% hvis dere absolutt må. Jeg tviler på at dere ville gitt meg like mye cred dersom børsen hadde endt ned -0.12%...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Enga, du sliter nå...training1.gif

 

Tenk for en rekyl...!!!

 

Zoonic og felis:

 

Denne uttalelsen om at "jeg er ikke i stand til", er milevidt unna den skråsikkerheten som baard.p antyder. Dere får feire denne megaoppgangen på 0.12% hvis dere absolutt må. Jeg tviler på at dere ville gitt meg like mye cred dersom børsen hadde endt ned -0.12%...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Enga, du sliter nå...training1.gif

 

Tenk for en rekyl...!!!

Det eneste som sliter her er longposisjonen min i AKSO, for nå er USA-indeksene i nytt årsverste. Lufta gikk visst ut av suckers rallyet som løftet OSEBX til "nye høyder".

 

Forøvrig fatter jeg ikke hvordan du kan juble og hovere så mye som du gjør. "Jippi, børsen er opp hele 0.12% etter å ha falt kun 55% det siste året. Deilig å være en tålmodig longer!" og "Jeg fikk rett i mine spådommer. Nå er det bare 80% opp til startpunktet for mitt alle tiders rally!" Enkle barn, enkle gleder... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som sliter her er longposisjonen min i AKSO, for nå er USA-indeksene i nytt årsverste. Lufta gikk visst ut av suckers rallyet som løftet OSEBX til "nye høyder".

Neida, slapp av EngaBhoy...du får nok solgt dem til en høyere pris skal du se. Jeg skal være ÆRLIG og si at jeg ble faktisk VELDIG-VELDIG overrasket at Ose gikk i pluss idag, det hadde jeg aldri trudd i formiddag. Det var ikke meningen og lage bless om dette EngaBhoy.

Nå avslutter vi dette.

Så får du heller åpne morradagens pitt.

 

Lykke til alle sammen i morgen. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...