Jump to content

Episode 1167 - mandag 10. november 2008


felis

Recommended Posts

Betyr det at:

A) Du har tatt tapet og solgt på 65 øre.

B) Du tror at fallet stopper der.

 

Please, ikke si at du tror at kursen ikke vil bli gruset mot 24. november! :sad:

 

Tapet er tatt mange ganger. Men jeg avventer med å kvitte meg med posten. (Den er ikke så stor som du tror) Om CRU går i 0,- blir jeg bare lettere forbannet på meg selv. Dette krakket har jeg ventet lenge på og jeg er investert deretter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bare påpeker det faktum at trafikken og innleggene her inne synker proposjonalt med oppganger. Grunnene er nok litt sammensatt, men jeg er rimelig sikker på at en av hovedgrunnene er at tapene svir og at oppganger dermed ikke er så "hyggelig"...flere er nok også helt ute av markedet og da blir det aktivitet ved nedgang, særlig ved "krakkedager"....

 

Svært få er optimister her inne, ikke en kjeft kjøper aksjer for å sitte en stund, ikke prøv å innbill meg det! pilot.gif

 

Zoonic:

 

Nå har du beveget deg temmelig langt fra utgangspunktet for diskusjonen. Du hevder til stadighet at aktiviteten på forumet faller ved børsoppgang. Årsaken skal visstnok være at folket ønsker seg børsfall og derfor er stumme av skuffelse. Alle avstemninger på forumet viser imidlertid at medlemmene er optimister. Jeg er trolig en av pessimistene du har i tankene, men selv jeg er long minst 10 ganger så ofte som jeg er short. Teorien din holder derfor ikke vann.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...