Jump to content

Episode 1198 - Tirsdag 23.desember


Per Tore

Recommended Posts

Mornings :biggrin:

 

Som vanlig er det liten omsetning nå like oppunder Jul, husk at USA er åpent flere dager enn OSE i romjula og det er mange tall som slippes også.

Jeg tror jeg vil sitte over til neste år med YARA, det er mange fond som MÅ kjøpe mye aksjer i begynnelsen av januar, så det går an å håpe på en skikkelig Januareffekt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

> Jeg er litt nysjerrig her på morgenkvisten; jobber du i IndigoVision Group (IND.L)?

Jeg har tidligere jobbet der ja (frem til 2006). Skulle nok solgt meg ut i desember i fjor. Nå er de verdsatt til 1/4. Men jeg tror de kommer tilbake.

 

Tok litt mere NAS idag.

Link to comment
Share on other sites

Hadde en god trade med bear derivater i går, prøver og gjenta suksessen i dag.

Så gjenstår det å se utover dagen i dag.

 

 

Kan bli værre idag. Nå er vi i pluss! Julestemning vet du :biggrin:

 

Synes forøvrig at du har nerver av stål når du kjøper bjørner på dette tidspunktet og dette tross alt lave nivået. Når det er sagt tror jeg ikke at du vil tape på dem med en horisont til neste sommer, men tradisjonelt er vi nå inne i en sterk tid. Kan fort bli et lite nyttårsrally, men du kan selvsagt få solgt de før da med en gevinst. For alt jeg vet også iløpet av dagen. Det kommer snart en del viktige tall fra USA.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg mer enn 5 kroner i YARA som var target, men jeg sitter videre for stemningen ser ut til å snu til det positive :biggrin:

 

Jeg var ikke sen om å ombestemme meg, solgte alle YARA til 139,

6 kroner ble for fristende

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Da lemper jeg ut siste post i RCL,tør ikke sitte i jula.

 

Har faktisk kommet bra i pluss etter et par vellykkede trades her.

Men er redd den har frest fra seg i denne omgang,(får håpe det)

 

Uansett, god jul folkens.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...