Jump to content

Traders pit - Episode 53 - Onsdag 9.juni 2004


Utzi

Recommended Posts

Hmm.

 

OSX holdt seg ikke nei.

 

Nåja, har en ganske god følelse med SME allikevel.

 

Nåja.

 

Hvis target i ORK slår inn i morgen skal jeg kanskje sette til livs min nye strategi. Vi får se.

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si hvordan dagen i dag går... Har fortsatt klokketro på både GGS og CRU. Det rare er at CRU er nå priset lavere enn før de fikk tilbake Mindoro lisensen.... røverkjøp for den langsiktige investor spør du meg! :wink:

 

f

Link to comment
Share on other sites

ORK på langt nær like klar som jeg hadde håpet i dag. Kan nesten virke som den stoppet litt opp på 178, og det var ikke akkurat der mitt target var.

 

Nåja.

 

Må nesten se an situasjonen litt nå.

 

SME er litt daff, i likhet med mye på børsen akkurat nå. Kan bli lang lunch i dag.

Link to comment
Share on other sites

Herfra ser jeg to veier for ORK i det korte bildet:

 

Opp mot 180

Ned mot 171

 

Ut i fra chartet ser den ganske opp ut, men det kommer litt an på hvor godt den tar i mot rundt 175. Når jeg ser på oppførselen i dag blir jeg litt usikker.

 

Tar den godt i mot på 175 skal den nok opp i morgen, vi får se.

 

Uansett.

 

Solgt resten av NHY i dag, ble fine dem gitt.

 

ESO handler stort i SME i dag, kanskje det er SME selv som kjøper i dag også.

 

Nåja.

Link to comment
Share on other sites

ORK tok i mot dårlig på 175 gitt.

 

Da er den vel på vei ned mot 171-172 i første omgang...

 

Burde vel i så fall falle helt ned mot 168 etter en kort korreksjon opp fra 171-172, kanskje.

 

Er allikevel ikke 100% sikker på at den er ned enda. Enda bittelitt usikker.

Link to comment
Share on other sites

Blir bare sikrere og sikrere på at ORK skal ned mot 171 før en korreksjon opp. Tror ikke den skal noe særlig lengre ned enn det i første omgang.

 

Velger å ikke sette til livs strategien enda, må bli litt mer kjent med ORK kjenner jeg. Vi får se hva fremtiden bringer.

Link to comment
Share on other sites

Dere med oversikten og kunnskapen:

Hele den siste oppgangen til NOI har kommet på høyt volum, og denne nedgangen vi ser nå er på lavt. Har jeg rett?

 

Dette "gapet" som skal tettes.. Er det normalt at dette tettes på lavt volum, eller er det negativt? Det at den faller på lavt volum indikerer gjerne at aksjen skal opp igjen?

Link to comment
Share on other sites

Faktisk enda litt usikker på morgendagens ORK, ikke lett å lese i dag. Mest sannsynlig skal den vel ned, men man skal aldri si aldri.

 

SME er STYGG i auksjonen gitt. Huffameg.

 

Nåja.

 

Det kommer en dag i morgen for SME også (hadde det bare ikke vært for at OSX går så dårlig :? )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...