Jump to content

Traders pit - Episode 55 - Fredag 11. juni 2004


pluss201

Recommended Posts

Her er et utvalg av de amerikanske indexene:

 

b?s=^OSX

b?s=^dji

b?s=^gspc

b?s=^ixic

b?s=^Oix

 

Tror OSX-aksjene på OSE kan gjøre det bra i morgen.

 

Kan også hende at ORK karrer seg litt opp. Fikk i dag på 172,5 (lå på kjøp på 172,5 og 171). Tror den bør klare noen kroner før den snur ned. Vi får se.

 

Da hadde fredagen min vært reddet i alle fall :wink:

 

Nåja.

Link to comment
Share on other sites

I dag er jeg klar for trade igjen!! :wink:

 

Jeg har vert ekstremt opptatt i jobben i det siste og da er det umulig å følge med.

 

I dag kjøper jeg mer SIN for daytrade, jeg har en del der fra før, men er 99,9% sikker på at den skal opp i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror 3,60 kommer til å bli brutt i dag eller tidlig neste uke. Aksjen har nå hatt en liten dipp og samlet krefter til nye løft. Prøvde å skaffe meg mer kontanter for å akkumulere på ,3 tallet, men dette gikk desverre ikke i orden :(

 

Det er det liten teknisk motstand på veien videre oppover hvis 3,60 brytes.

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Sitter nå long i NOI, så litt dupp omkring dagens nivå betyr lite. Tviler på at 3 tallet overlever juni. Og den skal opp.

 

Ellers fin måte du benytter deg av reklamen på, Ståle. Fiffig og morsom, har faktisk vært innom noen allerede. - Så lenge jeg blir spart for pop-ups og slikt er jeg meget fornøyd.

 

Blir travel og trader ikke i dag, ha en hyggelig børsdag alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

God dag godtfolk.

 

ORK går foreløpig etter planen, burde klare 175-176 denne nå (ville forundret meg om 174,5 ble hod i dag). Fint.

 

I SME plages man av CA. Boken er meget tynn. Skuffende.

 

Nåja.

 

Dagen er enda ung.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk 6K i SIN til 9,90, jeg tipper de går for 10,30 i løpet av dagen. Ellers er det utrolig stille og informasjonsløst for øyeblikket, men det regner ute så det er ikke så mye annet finne på. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...