Jump to content

Traders Pit - Episode 58 - Onsdag 16.juni 2004


Utzi

Recommended Posts

Hadde ventet mere fres i EME i dag.

 

Ellers ser det ut til at markedet har tatt i godt i mot alle aksjene fra nedsalget til Folketrygdfondet i AKVER. Skulle gi større volum for trading med påfølgende prisoppgang?

 

Pirelli, jeg er redd feriepengene mine ikke holder til å jekke opp AKY, men tro om ikke den er et godt kjøp nå uansett?

Link to comment
Share on other sites

Jeg datt ut igjen på SL på NOI, uten tap.

Prøvde å komme inn igjen på slutten på lavere nivå, jeg var 1 fattig øre unna slutt kursen. Ja ja, en er vel litt for kjip av og til. Ser nå at USA snudde opp.

Jeg føler at stemningen er på vei tilbake i markedet nå, håper vi kan få noen "gode" dager fremover. :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Intill avatar størrelsen som aksepteres økes fra 4Kb til minst det dobbelte kjører jeg uten. Ikke lett å finne 100x100 bilder i .jpg format som er mindre enn 8Kb...

 

Men hvem som sier at avataren må være 100x100? Og bildet trenger heller ikke å være i .jpg format. Hvis du lagrer det som .gif så tar det mye mindre plass. Men uansett så har jeg nå økt grensen til 8kb. Hvis bildet skal være større så må det legges ut på en annen server. Pass på at det ikke overskrider 100x100px.

Link to comment
Share on other sites

Der var vi tilbake til utgangspunktet, dette er den samme avataren jeg brukte på det 'gamle' forumet, men med 4Kb størrelse begrensning fikk jeg ikke lagt den inn. Selvfølgelig kunne jeg redusert størrelsen ned fra 100x100 til noe mindre men jeg ser dårlig ;)

 

Når jeg lagret som .gif fikk jeg omtrent samme størrelse som .jpg, skal eksprimentere litt med .jpg, kan velge kraftigere komprimering ved lagring i Paint Shop Pro antaglig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...