Jump to content

Traders Pit - Episode 58 - Onsdag 16.juni 2004


Utzi

Recommended Posts

En fin stigning i dag. Tror nok mange bare sitter og følger med porteføljen.

 

Morosomt at AKVER begynner å vise muskler igjen. Tar den 120 i dag? AKY henger etter, men som Pirelli sier i siste innlegg på tråden der, det er jo lite aksjer i markedet for trading. - Litt rart at Røkke som har brukt flere meglerhus og betalt dem en formue for tilrettelegging ikke får større feedback med kursdrivende handel fra disse?

 

Ha en fortreffelig børsdag alle sammen.

 

Gjekk gjerne opp EME og EDBASA mens jeg er ute, GOD med.

Link to comment
Share on other sites

AKVER er i siget, foreløpig ser 119,50- ut til å sperre brudd på 120,- men den ryker nok i løpet av uken. De nærmeste årene ser veldig lyst ut for olje service hvor AKVER er en stor aktør. Long!

 

Det finns ikke aksjer til salgs i AKY, det er fasinerende å se at det bare trengs ca. 250.000 NOK til å heve kursen til 110,- Laphroaig, kan ikke du bruke litt av feriepengene til å heve kursen opp til 110,- 8)

 

NOI holder seg over 3,30- og de kortsiktige har nok forlatt aksjen i denne omgang. Det er veldig bra med tanke på at de antaglig skal inn igjen ved neste gladmelding. Tradere er gull, de skal drive opp kursen ;)

Link to comment
Share on other sites

De siste dagene har jeg forsiktig kjøpt meg inn i HELG.

Banken fikk et begredelig resultat for 2003 og ble nermest nullet. Det ble foretatt skikkelig opprydding i utlånsmassen ved årskiftet. Grunnfondsbevisene ble nedskrevet, og ny emisjon til 50 kroner per grunnfond.

Allerede etter første kvartal 2004 kommer et godt resultat på kr 4,83 per grunnfond.

Jeg tror dette kan bli en bra investering på lang sikt.(12-18 måneder)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...