Jump to content

Traders Pit - Episode 59 - Torsdag 17.juni 2004


pluss201

Recommended Posts

Ser bra ut for FRO idag eller? Kan se ut som om flere venter seg et lite hopp.

Ship Finance-aksjen steg 15,3 prosent til 13,95 dollar i det amerikanske gråmarkedet i går. Den første offisielle handelsdagen på New York Stock Exchange blir 17. juni.  

- Det er en veldig god kurs. Vi har operert med en fair-value under denne prisen, på mellom elleve og tolv dollar. Tor Olav Trøim gjennomfører for øyeblikket et roadshow i USA og indikasjonen vi har fått er at det har gått meget bra, sier en analytiker til TDN Finans.  

 

- Jeg tror ikke markedet har tatt innover seg hvor bra det har gått med Ship Finance i innledende handel på NYSE, og når handelen offisielt starter 17. tror jeg markedet kan få seg et sjokk, sier analytikeren.

 

Hva skjer da med FRO her hjemme i Norge, utover det at den allerede har hoppet 3 kr?

Link to comment
Share on other sites

Godformiddag!! :wink::wink:

 

For den er da god som ventet, jeg ligger og prøver meg på NOI men jeg blir alltid 2 sek. forsein. den øker.

 

Ellers er det hyggelig at SIN stiger i dag også, nå er ett kjøpssignal utløst og vi kan vel håpe på en formidabel oppgang. Er det de berømte svenskene som har begynt å kjøpe??

Uansett er jeg long i SIN så den skal ikke selges

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte også å komme på toget nå, vel vi får se videre i dag om jeg sitter videre.

 

Hyggelig med SIN på toppen av vinnerlista.

 

PS Jeg har den i konkuransen også, ekstra hyggelig det

Link to comment
Share on other sites

Nærmer seg lunchtider... blir vel rolig frem mot avslutning, tenker jeg.

 

Takk til Hoff@ for fin oppfølging av SIN tråden. - Tror den kan bli en vinner på sikt.

Link to comment
Share on other sites

Ser bra ut dette her og jeg traff med NOI nok en gang

(Bank i bordet jeg har kun hatt gevinster, eller BE på noi).

Ser veldig bra ut for olje og SIN også, blir en svært god dag, og godt er det etter stabilt sideleie en stund.

 

PS CRU skuffer veldig, begynner å tære på tålmodigheten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...