Jump to content

Traders Pit - Episode 64 - Torsdag 24. juni 2004


Utzi

Recommended Posts

Ut av GGS i dag (midlertidig)

 

Og kan med glede informere at jeg er inne i NOI (igjen :eek: )

 

Har desverre som mange andre klart det uffatelige å tape på den før.

Håper stert på at denne gang blir et heldigere kjøp

 

Noen som kan berolige meg?

 

En god børssommer ti alle

Link to comment
Share on other sites

Gullprisen stanger på 400 nå, den skal vel prøve seg noen ganger før den bryter, men uansett virker dette veldig positivt.

 

Arig med SIN også, skal den lukte på 12 i dag?+

 

Uansett ser det ut til å bli en kjempedag for min portis, gøy når alt er blått.

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Der brøyt gullprisen 400 :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

 

Dette var psykologisk viktig, og jeg venter bare på fortsettelsen,

NB Min bedre halvdel holder på å true meg med på shopping, typisk nå når "alt" ser ut til å løsne på en gang :arrow: :arrow:

Link to comment
Share on other sites

Er meget komfortabel med AKVEr i dag, en uke til med slike dager er ikke meg i mot.

 

Forøvrig er det jo verdt å merke seg at man med 9100 kroner kan senke verdien av GOD med 4,2 %, skulle vel tilsvare ca 3 millioner mindre for selskapet i sin helhet.

Link to comment
Share on other sites

:drunken:

 

Ser ut til å virke, men går det ikke an å ha en rasksvar knapp ved siden av reply?

 

Noe tungvint å gå nederst på siden dersom det er mange innleg`g.

Link to comment
Share on other sites

Står "New Topic" og "Post reply" hos meg ja, men stort sett er det øvrige på norsk.

 

Har ikke reflektert over det, sitter i øyeblikket på en "engelsk" maskin oppsatt på engelsk, men mener at det samme er gjeldene på den helnorske PCen også.

Link to comment
Share on other sites

Står "New Topic" og "Post reply" hos meg ja, men stort sett er det øvrige på norsk.

 

Har ikke reflektert over det, sitter i øyeblikket på en "engelsk" maskin oppsatt på engelsk, men mener at det samme er gjeldene på den helnorske PCen også.

 

Ikke tenk å mer over det, har ikke forandret de knappene til norsk ennå, bare jeg som glemte det, så det er likt om du har engelsk eller norsk språk.

Link to comment
Share on other sites

Kan det la seg gjøre å få hele "raskt svar" boksen på toppen av alle innleggene?

 

Det er det jeg har planer om. Regner med jeg skal få det klart idag.

 

Utzi:

Vel, ikke akkurat nå, men jeg har planer om å erstatte de med norske knapper.

Link to comment
Share on other sites

Var litt mer problematisk å få lagt til en slik knapp enn hva jeg først trodde, så det vil ta noe lengre tid. Men i mellomtiden går det ann å trykke på "End" på tastaturet, dermed kommer du nederst på siden, hvis du så trykker på "Page Up" så kommer du akkurat til Raskt svar-rubrikken.

 

På et vanlig tastatur finner du disse knappene over piltastene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...