Jump to content

Amerikanske Trades


Recommended Posts

Fortreffelig utvikling i URRE....har 37% der foreløbig cool.gif ...får se det ann om den kommer til å ta en pust i bakken nå eller ture videre.... motstanden er ihvertfall brutt og man har fått den dobbel bunn .. bra volum..

 

Kjedelig utvikling i TSEM...siger nedover, får se om den holder seg over 1,5

Link to comment
Share on other sites

Solgte ut av URRE i går på 2,7.....er kjempefornøyd med 57% der, hadde ikke regnet med så mye opptur. Sikkrt lurt å følge med på denne videre.

 

I dag bør det skje noe i TEVA, enten bryter den oppover eller så blir det stop-loss her.

Er også klar for PEP hvis den bryter opp.

 

 

Lykke til alle sammen!

 

 

S

Link to comment
Share on other sites

tro om man ser DELL bryte opp snart...

 

...forøvrig synes jeg man kan se bra tendenser blant de største bankene.... f.eks: C, JPM, MS.... ser ut som de nylig har passert motstandene i kile formasjoner...eller ihvertfall noe som ligner...

Tenker derfor muligens FAS kan være noe....skal vurdere den... ph34r.gif

Link to comment
Share on other sites

Vært ute å reist siste dagene så lite aktivitet her fra min side...men fint at andre får sjansen til å slippe til litt også wink.gif ikke så bra hvis det blir mest bare jeg som skriver....blir fort veldig ensidig/ensporet lesning..

 

Bra jeg ikke kjøpte DELL....den ble dratt ned i gjørma da CSCO gikk på storsmellen...

 

Tok heller å kjøpte FAS og fyllte på med mer WNC.

Er faktisk i pluss nå i TEVA bare pga $$$ oppturen siste tiden

AEZS viser friske takter , er nesten 12% i pluss der ...men det jevnes ut av TSEM der det er 11% minus....volatile aksjer dette så derfor ikke så store possisjoner.

 

Får fortsettet "fiskinga".....er veldig spent på hva uka som kommer bringer..

Link to comment
Share on other sites

solgte unna ROIAK i går...nestenn 16% der så ganske greit.

AEZS har ikke gått så aller værst den heller... opp 18 % nå..

WNC har faktisk vist seg å være ok de siste dagene....få se hva som skjer videre der.

 

$$$ kursen har jo også holdt seg greit. ...bortsett fra det har det blitt noen loosers med røde tall.

 

Plukket noen USAT men den har ikke sparket avgårde ennå.

Link to comment
Share on other sites

tok gevinst i AEZS & WNC...18 & 12% får holde , møter motstand nå.

får se om jeg evt plukker opp WNC igjen hvis den faller tilbake på støtten.

 

Bra jeg solgte ROIAK i går, ned 12% nå i kveld...."flaks sa Severin Suveren"...

 

tro om TSEM klarer holde seg over denne...

 

 

Plukker noen VXX , får se hva som skjer der ...divergens pluss at volumet er enormt for tiden.

 

...må se om jeg får noen gode ideer snart..... mellow.gifunsure.gif

Edited by sharpshoota
Link to comment
Share on other sites

Gjorde noen endringer i går ... byttet TEVA med CVS som brøt motstanden i den fallende trenden. mulig en liten positiv divergens i RSI også der.

plukket også noen SCSS... breakout med bra volum...kan se ut som ohs også..

 

AAN ser muligens lovende ut...breakout men på dårlig volum desverre...

 

Kjedelig at det er Bank Holliday i USA i dag...så ingen trading der da...

Link to comment
Share on other sites

Hei Sharpshoota!

 

Har hatt problemer med og få postet på denne linken. Antagelig mine fingerproblemer. Takk for linken til konkurransen.

Etter litt startproblemer fant jeg en link på IHUB til signifikante innsider kjøp som har vært til god hjelp.

De poster kun tickere som de selv kjøper og er veldig hjelpsomme i motsetning til de fleste andre linker der.

Typisk er litt mindre selskaper med pps $1 til 5 og med godt volum. De har også en tråd til pinchere der.

Vet ikke helt om det er lov til og oppgi linken her, men de har en veldig god track record.

Link to comment
Share on other sites

Hei Sharpshoota!

 

Har hatt problemer med og få postet på denne linken. Antagelig mine fingerproblemer. Takk for linken til konkurransen.

Etter litt startproblemer fant jeg en link på IHUB til signifikante innsider kjøp som har vært til god hjelp.

De poster kun tickere som de selv kjøper og er veldig hjelpsomme i motsetning til de fleste andre linker der.

Typisk er litt mindre selskaper med pps $1 til 5 og med godt volum. De har også en tråd til pinchere der.

Vet ikke helt om det er lov til og oppgi linken her, men de har en veldig god track record.

 

smile.gif

høres interesant ut det.

 

tror det går fint å legge ut linken her.

 

...bare å bruke ikonet nærmest smilefjeset oppe når du skriver innlegget...det med en lite "+" på...

Der kan man legge inn http:// - adressen ...og hva man vil den skal hete i feltet under.

Link to comment
Share on other sites

smile.gif

høres interesant ut det.

 

tror det går fint å legge ut linken her.

 

...bare å bruke ikonet nærmest smilefjeset oppe når du skriver innlegget...det med en lite "+" på...

Der kan man legge inn http:// - adressen ...og hva man vil den skal hete i feltet under.

Link to comment
Share on other sites

smile.gif

høres interesant ut det.

 

tror det går fint å legge ut linken her.

 

...bare å bruke ikonet nærmest smilefjeset oppe når du skriver innlegget...det med en lite "+" på...

Der kan man legge inn http:// - adressen ...og hva man vil den skal hete i feltet under.

Link to comment
Share on other sites

Gjorde noen endringer i går ... byttet TEVA med CVS som brøt motstanden i den fallende trenden. mulig en liten positiv divergens i RSI også der.

plukket også noen SCSS... breakout med bra volum...kan se ut som ohs også..

 

AAN ser muligens lovende ut...breakout men på dårlig volum desverre...

 

Kjedelig at det er Bank Holliday i USA i dag...så ingen trading der da...

 

 

AAN lar seg ikke trade fra Norge...men MYL ser bra ut... samme sektor som CVS da..

Link to comment
Share on other sites

Hei Sharpshoota

My link

 

Håper dette gikk bra.

 

De som holder linken kaller seg Losingmoney og Insiderbuys. Seriøse gutter som sjekker Edgar databasen og har visse kriterier for de som de kjøper. Bruker typisk $5- 10k per trade og er etter 5% eller mer pr trade som profit.

 

Trådene er på Investorshub og heter MICRO Insider og MICRO Insider pinch plays.

 

Husk og sjekk ut de øverste merkede meldingene på trådene og Show Info og legg igjen mailadr din så får du en melding

hver gang de legger ut.

 

Det kommer muligens en ny en før markedet åpner på mandag om den de sjekker ut møter kriteriene sine.

Håper dette gikk bra.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...