Jump to content

Traders Pit - Episode 82 - Tirsdag 20. juli 2004


Utzi

Recommended Posts

Heisann folkens, jeg benytter ferien til å svinge hammeren i en mørk kjeller. Kanskje like greit med tanke på børsutviklingen de siste dagene...? Sjekker bare av og til om NOI har sendt ut en børsmelding, men det kommer vel snø før det skjer....

 

Anywayz, happy trading ;)

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden sist Pirelli. Pusser du opp kjelleren, eller var dette bare et ordspill jeg ikke forstår? :oops:

 

Nåja.

 

Fasit for i kveld:

 

S&P500: -0,04%

OSX: -0,38%

OIX: -0,68%

XAU: -1,56%

 

Nasdaq endte derimot opp 0,04%.

 

Uansett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg innreder kjeller i mitt nyinnkjøpte hus, gøy i og for seg å drive med litt praktiske ting, det tragiske er at ferien går med. Madammen vil ha det ferdig til vi skal flytte inn så da er det ingen vei utenom... :stupidme:

 

Bra å ta litt pause fra børstenkning og jeg sitter med en portefølje bestående av AKY, AKVER og NOI. Disse aksjene er det kjedelig å følge med på for tiden, men bare vent til høsten ;) Disse aksjene har vært long posisjoner, jeg regner med å trade mer aktivt når sommerferien er over.

Link to comment
Share on other sites

Finner ikke logikken i meldingen fra Selskapet. Forward kontrakter ble fornyet i januar da ratene var på topp. Mener å huske JINHUI valgte å la mesteparten av flåten operere i SPOT markedet istedenfor... nå får jeg snart aksjer..

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer i JIN ?? Jeg har vært på taket en tur for jeg ble litt sur for jeg shortet JIN i konken opp til 13,10, nå ligger den på - 25%. Nå ser jeg at en profitt warning blir sendt ut.

Dette blir jo ett drømmegrunnlag i konkuransen

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette ble jo litt action alikavel, jeg tror det er farlig å kjøpe JIN nå, (jeg solgte på 12,10 og er sjeleglad)

På toppen av det så ligger SIN på vinnerlista, nå tar jeg meg en tur i båten og bare koser meg

 

:wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

 

:wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Huff....

Veien fra himmel til helvete er ikke særlig lang.

 

Fra DN:

Administrerende direktør i Jinhui Shipping skriver i meldingen at han ikke klarer å kvantifisere hvor dårlig resultatet blir, fordi regnskapet ennå ikke er avsluttet
Link to comment
Share on other sites

Nå får du JIN til 8,30 Hallu!!!!!!!!!!

 

Jeg blir snart fristet selv, men jeg skal på båttur, har avtale, så da er det ikke så lett å drive bunnfiske

Untatt fra båten med snøre!!

Link to comment
Share on other sites

tradet på 13- tallet med liten gevinst og hadde heldigvis ikke aksjer da aksjen ble stoppet..MEN.. jeg la ved en feiltagelse inn bud på 9.9 idetdenfor å slette ordre, og den gikk igjennnom uten at jeg var klar over det..så måtte selge med 10.000kr i tap idag, og det svir!

 

Solgte en post i OTR for å kompansere det,og nå skla jeg ikek trade på mange magne mnd, brent barn skyr ilden, håper og tror OTRUM derimot er en trygg havn...Stakkars dem som satt inne i JIN da mld kom... Trading er farlig, det er dette et eksempel på.

 

FAEN for en drittdag:(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...