Jump to content

Traders Pit - Episode 83 - Onsdag 21. juli 2004


Utzi

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Vi ser at pennystocks og tradingfavoritter synker på dagens OSE, mens resten stiger marginalt, dette er straffen pga av at JIN kollapser.

 

Ser at JIN er på god vei nedover igjen, etter en liten opptur, du skal være svært god, eller med flaks for å tjene penger på JIN i dag.

 

Jeg lurte på å kjøpe 10k for spenningens skyld, men tror jeg bakker ut og drar på bøljan den blå, for skal jeg kjøpe bør jeg sitte klar med salgsknappen.

 

Ha en fortreffelig sommerdag alle børsvenner.

 

:wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

hvis JIN slutter med stigende trend i dag, trur jeg den skal opp ytterligere 10-15 % i morgen, men flater den ut mot slutten av dagen er jeg ikke helt sikker. Jeg tror hvis den flater ut så har alle daytraderne og de som spekulerer på informasjonsmangelen gjort sitt.

 

Den som tjente mye i dag hvar den som kjøpte på 4.04 og selger nå på 5.65, over 1 kr pr aksje det.

Link to comment
Share on other sites

vel, en ting er sikkert. Jeg liker dette forumet mye bedre en Hegnar Online. Her er det større saklighet og ikke så mye løgn og bedrag som på HO.

 

Noen tips for kandidat til å sette noen småpenger i mens man drar på ferie? Hvis jeg tar med pengene er jeg redd de drikkes bort...hehe

 

Jeg tenkte FRO..

 

money saved is money earned, som det heter

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på nippet å kjøpe 10k på 4,82 i JIN idag, problemet var at jeg ikke kunne sitte hjemme og følge med. Er glad jeg lot det være nå for det ser ikke så rosenrødt ut, men jeg kan jo ha tatt feil, time will show.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det ha seg at en aksje faller over 70% på 2 dager. Det må jo være en shorters drøm! :D

Stenger forresten denne her, og oppdretter en ny episode. Håper den blir like aktiv!

 

Ha en fin kveld...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...