Jump to content

Traders Pit - Episode 88 - Onsdag 28. juli 2004


Ståle

Recommended Posts

Har laget et program som summerer alle aksjekonkuransene fra uke 4 - uke 30

Kun deltagere som har slått OBX er med i listen.

Dersom noen vil ha sitt res. send en privat melding

 

Hoff@ er i tet med en imponerende avkastning på

142,90 %

 

OBX (Oslo Stock Exchange Index) har gått 5.3% i perioden.

 

http://www.aksjeforumet.no/forum/viewtopic...php?p=9005#9005

Link to comment
Share on other sites

Slett ikke verst med 142,9% stigning, bare synd at ikke min "private" portefølje kan oppvise det samme.

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

Men dagen er foreløpig blå, så en kan ikke klage.

:wink::wink::wink::wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Morgen Ivers.

 

Håper du har hatt en god sommer hittil. Kan virker slik at vi ser 7 tallet på JIN i dag. Jeg angret på at jeg ikke var tøff nok til å gå inn på rundt 4.60. Mange mener den er fremdeles billig, men jeg synes det er en risikofylt aksje.

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Noen snakker om ild. Brent. Ikke. Barn. Aldri. Lærer. Noen. Sett ordene i rett rekkefølge. :eek:

 

Håper de som gambler her vet hva de gjør. Siden jeg ikke hva jeg gjør, gambler jeg ikke. :wink: Eller. Så var det dette med ildtang da.

 

TOM har fått den ca ene kronen i spread som den hadde i forkant av forrige nedtur. Passert 700K i omsetning. Kommer nok.

Link to comment
Share on other sites

Litt malurt:

 

(Edit, glemte linken: http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=154751&cat=100 )

 

Kanonaksje drar børsen

 

Høyere oljepris og rally i Jinhui fører til en vitamininnsprøytning på Oslo Børs.

 

Hvor stort utslag utgjør 15% i JIN tro på børsen totalt sett.

 

Og kan noen vennligst forby bruk av ordet "vitaminsprøyte". Er jo en verre klisje enn "cup er cup".

 

Uansett. Hyggelig for dem som tør gamble med JIN.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.

 

Begynte å lure litt på om OSE i det hele tatt hadde fått med seg at OSX steg 1,73% i går. Både SME og TGS var røde. Nå har TGS kommet seg, men SME er fortsatt rød. Vurderer inngang i SME også nå, men ville gjerne hatt den lengre ned...

Link to comment
Share on other sites

Solgt ut en del av TOM i dag (hater egentlig å selge på dager som dette), synd at jeg ikke fikk solgt over 27 :evil: Har nå litt igjen, som jeg tror jeg skal sitte med. Et snitt på 25,20 virker jo i øyeblikket greit.

 

Snuser litt på SME. Vi får se hva det blir til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var altfor kyllingaktig når det gjaldt JIN.

Så det togen kan bare gå, er redd for at den korrigerer nedover på slutten i dag, men jeg har tatt feil før ang. JIN.

 

Ellers så er jeg imponert over CRU, at den holder seg, til tross for at gullprisen er bare 387.

 

Sommeren er kommet, så jeg tror jeg går i båten en tur, lite spennende på OSE i dag (untatt JIN da)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sitter Long i NOI (40k), er meldingen rett rundt hjørnet, er bunnen nådd?

Selger iallefall ikke før prod. nivå i brønn 3 er rapportert.

 

Siste kjøp 3.00. Kan være lurt å ta et par lodd her fremover...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...