Jump to content

Traders Pit - Episode 96- Mandag 9.august 2004


Corvus

Recommended Posts

Kansje Gullaksjer er tingen i dag?

Klippet fra Imarkedet.

 

Fredagen ble tung for de norske aksjene i USA etter skuffende makrotall og oljeprisfall. Investorene søkte over i gull idet dollaren raste.

Link to comment
Share on other sites

Hva? Er det feil i regnesystemet for OSE også. Det er i dag omsatt 171719 aksjer i Tomra. Ikke verst for den som kommer seg inn på dette nivået skulle jeg tro, med mindre noen vil forsøke å dumpe ned kursen litt. Skulle lett la seg gjøre med dagens omsetning.

 

WIC trynte alvorlig. Hadde en mistanke om det, jf aksjekonken. Nede i 35 øre. Henter seg litt inn akkurat nå, men kommer vel til å dale ende litt til ettersom tallene ikke var fine. Og det er leeeeenge til 2005.

Link to comment
Share on other sites

Vel,.. i skrivende stund er USA i et lite pluss og fortsetter det slik mot deres avslutning får vi nok en blå i dag i morgen på ose.

 

Er det noen som har plukket billig i dag tro? -

Link to comment
Share on other sites

Heisann folkens, endelig er ferien over... Jeg sitter med NOI og AKY, AKVER ble jeg kvitt her for ett par uker siden. AKY har jeg klokketro på og vil akkumulere dersom aksjen faller ytterligere mot 90,-

 

NOI har utviklet seg elendig, jeg har snitt rett under 2,80-. Selv om produksjonen nå er tilfredstillende og ventes å øke skal liksom alle muligheter for f###skap prises inn i aksjen. Sitter long i denne også.

 

Utover disse to kommer jeg til å trade mer aktivt i korte posisjoner i tiden fremover. Det beste er antaglig å følge Hoff@ i tykt og tynt ;)

Link to comment
Share on other sites

Hallo alle sammen!

 

Jeg kom akkurat hjem etter en fantastisk dag på sjøen, 22 grader i sjøen er ikke å forakte :wink::wink:

 

Jeg slengte inn kjøp av SIN til 12,00 før jeg dro, håpet på bunnfiske siden det meste var rødt, men fikk ikke noe.

 

Ser nå at USA er stigende, så dagen i morgen bør bli blå.

 

P.S. Ser at Pirelli anbefaler å følge meg i tykt og tynt, dette anbefaler ikke jeg, selv om jeg tidvis har skutt blink i en dvask sommerbørs.

 

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...