Jump to content

Traders Pit - Episode 100 - Fredag 13. august 2004


Laphroaig

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Helt korrekt Laphroaig (kan stave det uten å sjekke stavemåten først nå!), jeg turte i alle fall ikke å åpne dagens epidode. Tok ikke bussen til jobb i dag en gang ("Påkjørt av bussen på fredag den 13." skal ikke omhandle meg i avisene i alle fall!) Og kaffekoppen står sirlig plassert langt fra alle papirer (og langt unna bordkanten!). Hater disse dagene!!!

 

Ellers: Grattis til alle med episode 100. Vi kan jo se hvor nærme 100 innlegg vi kommer. Vil spesielt inviteret alle som er nye her inne om å joine oss her i dag!

 

Dessuten: Bunnproppen er ute igjen tilsynelatende. Håper noen finner den snart!

Link to comment
Share on other sites

Sorry at jeg virket litt "dett i deten" på grunnlag av skriveleifene i forrige innlegg.

 

TCO driter seg ut igjen. Skal den langt ned tro? Jeg har sagt at denne ikke blir interessant før ca 6,50. Vanskelig å ikke være enig med meg selv i dag (har ikke sett godt på tallene dog!).

Link to comment
Share on other sites

Trivelig med nye medlemmer, forumet trenger det.

 

Så er det bare at de får fingrene på tastaturet slik at vi får flere saklige innlegg. - Savner litt bredde i meningene her.

Link to comment
Share on other sites

NEW YORK, Aug 12 (Reuters) - National-Oilwell Inc. has agreed to buy Varco International Inc (NYSE: VRC - nyheter) . , a rival maker of oil and gas drilling equipment, for about $2.45 billion in stock, as National-Oilwell bets that oil companies will increase their drilling activity.

 

Et bra hint om at offshore-aksjer fortsatt blir i skuddet fremover.

Link to comment
Share on other sites

Nå svinger det voldsomt både inne og ute på børsene.

 

Skal vi legge skylda på oljeprisen? I alle fall er det mange som gjør det om man tar i betraktning alle nyhetsinnlegg på økonomisidene verden over.

 

Noe godt må det jo komme ut av dette til slutt og det peker mot en solid seier for offshoreselskapene i årene fremover.

 

På ose er det mange å velge i, skulle tro at SIN blir en vinner over tid. Kanskje på tide å akumulere noen poster der?

Link to comment
Share on other sites

Kan være jeg husker feil, men 250K var vel hva vi hadde til gode mot slutten av perioden når Willoch var statsminister?

 

Synd vi aldri får det utbetalt så lenge vi velger inn politiekere som ikke kan annet enn å sløse bort pengene våre på allt annet og andre enn oss selv. - Kanksje vi skulle velge inn politikere med arbeidserfaring og skolegang utover gammel grunnskole?

Link to comment
Share on other sites

OSLO, 13 aug (Reuters) - Goodtech sier selskapets

forventninger til positivt resultat i 2. kvartal ikke er

innfridd, ifølge en børsmelding.

"Årsakene til at et positivt resultat ikke oppnås, er utlegg

i forbindelse med inngåelse av en sluttavtale med Ullensaker

Kommune, og en vesentlig lavere aktivitet innenfor

membransegmentet enn forventet", forklarer selskapet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...