Jump to content

Traders Pit - Episode 100 - Fredag 13. august 2004


Laphroaig

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Er innom en kjapp tur i dette fine været og hva ser jeg? Jo, GOD er på taperlisten. Tror rett og slett jeg prøver å få tak i 100k eller mer på 0,70. Kan ikke husker sist den var så lavt. Er jeg alene om å tro at det er på tide å plukke GOD?

 

 

Forresten. Ha en riktig god helg da dere.

Link to comment
Share on other sites

Ola...

 

OSE siste år viser jo en høvelig oppgang siden desember så du har vært svært uheldig med aksjevalgene. En større bredde i porteføljen hjelper på snittet.

 

_osebx.gif

Link to comment
Share on other sites

Må vel legge inn en post i denne episoden jeg også da! :D

 

Ser ut som den kan bli en av de største denne måneden. Hva med å holde langåpent i denne posten og ikke stenge den før klokken 23:59 ikveld? :)

 

Selv nyter jeg ferien, og holder meg langt unna kjøp og salg.

 

Lykke til alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Appropos avkastning,

 

Hadde en formidabel gevinstsikring før påsken i år, og gikk inn igjen med trading for øye innenfor faste og kjente aksjer. - Det har ikke vært helt lukrativt og papirformuen i portisen er kraftig ned siden da, men likevel bare en femtedel av gevinstsikringen.

 

Sliter med AKVER og AKY som de største taperene.

Link to comment
Share on other sites

Dunlop...

 

Neppe verre på Cuba i alle fall... lite og ingenting å miste der. Heller ikke har de børs!

 

PS.. har vært der for noen år siden, stortrivdes som turist, men vil ikke bo der fast.

Link to comment
Share on other sites

Tror du skal være glad du ikke hamstret da GOD "skrapet bunnen" på 0,73, nå er siste 0,69. Jeg hadde ventet en stund til før jeg hadde kjøpt noe i denne, hvis jeg i det hele tatt skulle ha kjøpt noe.

 

Porteføljen var stort sett blå idag, men takket være USAs fine -55,7 milliarder klokken 14:31, er den 50/50 rød/blå :( :evil: Sukk.. Vote John Kerry sier nå bare jeg

 

Mvh,

 

- Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser for meg at flere nok vil akumulere litt GOD for å snitte ned. Jeg med. Men jeg vil avvente til jeg ser den vise positive signaler først.

 

Tror ikke det skjer før vi har noen hyggelige meldinger om kontrakter.

Link to comment
Share on other sites

Neppe verre på Cuba i alle fall... lite og ingenting å miste der.

 

Tror den får stå uimotsagt.

 

Får opp volumet i WIC nå. Penger å hente der for den med litt flaks. Har vært noen ører i hver retning hele denne uken. Med litt volum blir det jo litt å skrive hjem om hvis det stiger 5%. Likevel. Tror denne skal lengre ned før den tar av. Holder fingra av fatet.

 

TOM. Tja. Hva skal man si. Stille før stormen?

Link to comment
Share on other sites

Fikk også pulsene opp når jeg så GOD i dag. Desverre har jeg ingen midler ledig og ingenting jeg ønsker å kvitte meg med foreløpig. Men hadde jeg hatt ville jeg nok ikke gått glipp av muligheten.

 

Lapro og andre.

For the rekord... Melder meg på klubben til de som er på null og/eller minus i år.

 

Mange bommerter har det blitt gitt. Alltid grunnet dårlig timing og for liten tolmodighet.

 

Men, men... året er ikke over og noe begynner å snu, som SCI for eksempel.

 

Personlig er jeg blitt litt avkjølet av tradingslusten etter en del tabber og sitter heller langsiktig for tiden. For vel bare la alt gå opp og ned med markedet så lenge. Så nervøst som markedet har vært in det siste blir det vanskelig for en "amatør" som meg å trade med gevinst.

 

Ellers, lykke til alle videre og gratis med 100'er

 

 

P.S. Er det noen som oppdaterer konken? Har gjort det bra 3 uker på rad og lurer på om jeg har klart min erste første platz

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke tak i GOD idag. Megleren min snakker meg til fornuft. Smart av han må jeg si. Den var jo en fallende skarp kniv. Det er ikke så ofte jeg hører på megleren min, men denne gangen gjorde jeg det. De var jo en av de største selgere i dag.

 

Tror jeg sender han en Cognac...........

 

Får se på mandag. Kanskje jeg plukke noe da.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...