Jump to content

Traders Pit - Episode 110 - Fredag 27. august 2004


dunlop

Recommended Posts

Dette sender børsene opp:

Talll fra det amerikanske handelsdepartementet viser at bruttonasjonalproduktet (BNP) i landet økte med 2,8 prosent i andre kvartal 2004. Ifølge Reuters var det ventet en vekst på 2,7 prosent.
Link to comment
Share on other sites

Pluss201. Du har greie på Tomra.

 

Jeg sitter med endel kjøpsopsjoner på Tomra på 29 og 32 kroner. Snittprisen på 26 er 2,30, mens 29-callen kjøpte jeg til 0,90. Disse går ut og er dermed verdiløse den 16. september 04.

 

Jeg kjøpte disse for en liten stund siden, da det virket som om Tomra etter all sannsynlighet ville oppleve et rally før Tyskland-avklaringen i september.

 

Hva tror du: Bør jeg selge meg ut nå som jeg enda får litt penger for disse eller kan det lønne seg å ha is i magen og vente til opptrappingen før Tyskland-avklaring? Har Tomra mulighet til å stige over 29 før 16.09? Hva ville du gjort her?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt en knallhard uke på jobb, er ferdig nå og kan roe ned litt å sjekke status.

 

Konken er begredelig, det om det (jeg forstår ikke hvem som betaler overpris for OCR)

Porteføljen er mye bedre, ser at GOD sklir ned, jeg har god tid og venter bare på rett tid å selge.

 

CRU skuffer ennå en uke, men dette gjør ingenting, all den tid at jeg skal sitte ekstremt langsiktig.

 

SIN er ok, men blir holdt nede pga OCR.

 

NOI er snart break even, jeg er avventende.

 

Så til slutt pærlen GGS, det er gutten sin som redder hele helgen.

 

GOD HELG ALLE

Link to comment
Share on other sites

Denne hadde jeg blitt rimelig forbanna på hvis jeg hadde vært TAA aksjonær. Legg merke til tidspunktet: 16:09 ! Herlig..

 

---

 

27.08.04 16:09 TAA TRADE SUBJECT TO NOTIFICATIONS meldepliktig handel

 

The following insiders have today sold shares at the

average price of NOK 63,50

 

Sold New total shareholdings

PAJOTA/Jan Chr Opsahl 160.000 912.352

Per Haug Kogstad 160.000 278.584

Terje Rogne 210.000 595.720

 

 

Lysaker, 27 August 2004

 

---

 

 

Ellers holder jeg pusten over helgen til tirsdag, når KVI skal i ilden med sitt Q2. AKVER/AKY/KVI har en OK dag forsåvidt, litt ned på slutten av dagen. Både AKY og KVI lekte med 101-tallet på et par handler. Dette går forhåpentligvis veien :)

 

God helg alle sammen og takk for en blå uke på Oslo Børs :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...