Jump to content

Traders Pit - Episode 113 - Onsdag 01.09.2004


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Jeg synes det er overraskende hvor mange som kjøper SIN og andre som PA anbefalte...

 

Det ser positivt ut for SIN-aksjonærer.. mange nye inn, og mange kommer ut om ønskelig..

 

Eneste er at det kan være en del av de som kjøper på PAs råd er korte, og da vil kunne senke kursen om et par dager? men til nå ser det pent ut. Grattis, Laphroaig og andre..

 

NOI og GOD går dårlig om dagen. Har inntrykk av at mange av dere har en av dem i portisen.. Kjipt. Jeg har nok å slite med ift INM, hvor jeg har kjøpt LITT for mye.. er vel snart på topp 20 aksjonærlisten ved neste oppdatering :roll: og det trives jeg ikke med...men sitter til over jul tror jeg.. så håper jeg OTR holder seg under 25 frem til neste vår..

Link to comment
Share on other sites

aewn,

jeg bruker NetFonds og er fornøyd med det. Limer inn tilbudet til nye kunder, så kan du vurdere om det blir billigere å bruke NF. Jeg som du er helt fersk mhp aksjehandel og har heller ikke så mye midler å handle aksjer for, men jeg har til nå kjøpt aksjer som jeg kaller Rema/Rimi aksjer, dvs. slike som WIC, GOD, og tryna selvfølgelig rett i en NOF. WIC har jeg per i dag +, 0,37, GOD er -, 0,61. Jeg sitter på gjerdet og venter.

 

Fra NF:

Tilbud til nye kunder:

Gjelder handel på Oslo børs i 6 måneder fra din registrering som kunde og fra 18/2 også for nye kunder etter 1/1 2004. 0,05% per handel opp til ordre på kr 60 000, minimum kr 10,-

Kr 30 -flatt- per handel fra kr 60 000 til kr 100 000 Kr 30 + 0,05% per handel over kr 100 000

 

 

MVH

 

pusur

Link to comment
Share on other sites

Fart i Aker Yards i dag gitt. Kom du deg inn igjen i tide Pirelli? Mine 38 aksjer etter splitten gjør det bra haha. Akver også fin for tiden 8) men har ikke mer en 62 der heller så.

 

Min Tom trade gikk jo bra, men det er mager trøst når kursen tok et dupp i går. Plutselig bare i null igjen :( men det kunne jo vært verre..

Link to comment
Share on other sites

Tror dette har vært en fin dag til å kjøpe TOM på, så jeg har gjort nettopp det. Tror også på en liten oppgang på slutten av dagen, men det er mer magefølelsen. Vi får se.

 

PAN faller ja, blir vel bra i konkurransen for min del da. Skulle nesten også bare mangle. PAN er et tulleselskap.

Link to comment
Share on other sites

Telenor lyver, utgir feilinformasjon og bruker ulovlige kundedata for å hente tilbake kunder de har mistet. Nå går Netcom, Tele2, Sense, Chess og TalkMore sterkt ut mot praksisen

 

Det er jo dette som er problemet med provisjonsbasert salg. Skjønner at Telenor blir angrepet siden de er størst, men det er da flere som kjører samme stil som dem.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ute av NOI på 3,01- Ser ikke bort i fra at jeg blir med igjen om noen dager. Aksjen ser forøvrig ut til å ha støtte på 3,- men magefølelsen sier at den gamle trading kanalen (2,8- -> 3,2-) kan være innen rekkevidde igjen.

 

Synd du er ute Pirelli. Tror det er endel utolmodige som kaster kortene idag. Mavefølelsen min forteller meg at NOI muligens aldri har vært billigere enn nå. Har benytten anledningen og Netto lastet opp 78000 nye NOI'ere til snitt 3kr. Kortsiktig kan kursen svinge nedom 2,90. Men dagen idag har bevist at Støtten på 3kr er Sterk.

Link to comment
Share on other sites

Usj.

 

Sjelden jeg regner såpass feil på TOM som jeg gjorde i dag. Var ikke slik jeg så det for meg i det hele tatt. Sitter med et greit snitt, men likte ikke helt den siste halvannen timen.

 

Teknikern: Vær så snill å grav opp noen supernyheter i kveld... :roll:

 

Nåja.

 

Kanskje det blir bedre i morgen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...