Jump to content

Traders Pit - Episode 117 - Tirsdag 07.09.2004


Pirelli

Recommended Posts

Nye muligheter ja. Pirelli er du inne igjen i AKVER eller er det AKY du vil satse noe laken på.

Jeg gikk ut for tidlig og inn igjen for sent... eller kanske ikke. Før uka er omme har AKVER nådd 150

Jaaaaa det bare må bli måål :D

Link to comment
Share on other sites

Det var godt jeg solgte TAD i går, har vært helt nede på 9,50- i dag. Mulignes gir dagen en foreløpig bunn notering for TAD, men jeg lar meg ikke friste igjen.

 

Det er omsatt over 20k aksjer i AKY de første 45 minuttene, det er jo nærmest en sensasjon ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er litt vanskelig å vite.. Tror markedet er i rimelig full forvirring. Alt for mange som ikke vet hva de kjøper og hva KVI står for. Rett pris er jo vanskelig å komme med, jeg har ikke løsningen. Det som skal være sikkert og visst er at jeg kommer til å holde på KVI frem til vi får AKER på børsen, uansett hva som måtte skje med kursen på KVI idag, 15 kroner, 30 kroner eller 50 kroner. Tror det gjelder å ha litt is i magen som investor nå. Å selge nå, når man satt med KVI før utbyttet og ikke kan si hva AKER vil prises til før imorgen, innebærer alt for stor usikkerhet, og man kan risikere å brenne seg skikkelig.

Link to comment
Share on other sites

Litt stillestående i dag, KVI fortsetter sitt ujevne trav, nærmest umulig å spå markedets prising av det som blir liggende igjen der.

 

Fant denne på HO: Ivers selger luksusleilighet?

 

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id...=158811&cat=112

 

Det er vel ikke aksjeforumets Ivers det her er snakk om...?

Link to comment
Share on other sites

Her tror jeg godeste Steffen Iversen bommer litt på mål. I Trondheim går det ei fin grense på 5 mill.

Over dette er det tungt å få solgt noe som helst. To leiligheter på nedre elvehavn hjelper fint lite.

Men kanskje det finnes noen luringer som får solgt TOM på høyt nivå om ikke så alt for lenge...

Link to comment
Share on other sites

Skal si det var stille i pitten i dag, ingen som vil trade i disse dager? Sitter selv og lurer på om OBX putter kan være tingen nå, oljeprisen sklir nedover og da er vel OBX dømt til å falle noen dager.

 

Problemet er at vi snart har valg i USA, og terrorister prøver å drive opp oljeprisen ved å angripe oljerørledninger osv. Antaglig fordi høy oljepris rammer Bush/USA. Dessuten er det 11/9 kommende lørdag...

 

Puttene får vente, men jeg ser for meg en negativ utvikling på OSE de nærmeste dagene. Dette gjelder selvsagt ikke for dosenpfand selskapet Tomra ;)

Link to comment
Share on other sites

På hovedsiden akjseforumet.no ser jeg at det er kommet inn nye innlegg, men når jeg trykker på linken til ett annet forum er ingenting oppdatert for i dag.

 

Jeg kommer bare inn ved å trykke på siste innlegg.

 

Er det flere som har det slik, kan dette være årsaken til stillheten.

 

Dette fenomenet har jeg ikke hatt tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...