Jump to content

Traders Pit - Episode 119 - Torsdag09.09.2004


Ståle

Recommended Posts

Da er det bare å fylle på!

 

Får prøve å ordne litt mer aktivitet i denne episoden idag da! :wink:

 

NOI begynner å ser bra ut etterhvert. På tide med inngang snart?

 

Noen som egentlig har sett chartet til FRO. 2 år med FRO ser slik ut: pplot.php?paper=FRO&exchange=OSE&from=20

 

Husker fra en gammel episode at det var noen som var iriterte for at de gikk ut. Skjønner hvorfor for å si det slik. :)

 

Når et selskap har en såpass fast trend, er det ikke bare å hoppe på? :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Jeg mener å finne en dobbelbunn i frochartet med brudd opp ved 270. Støtten ved dette nivået testes nå og vending opp er da det mest sannsynlige. Jeg solgte Nhy i dag i gikk inn i Fro. Tror den vender opp dobbelbunn har vært en historisk sett bra formasjon å trade i fro.

Link to comment
Share on other sites

Nå la det seg en annen apekatt på 2,78. Tok de 6000 på 2,79 jeg. Så får vi se om jeg får noe lavere idag også...

 

Folk kjøper faktisk aksjer på 23,60 i TOM. Burde ha gått inn på 23 da jeg hadde sjansen... Kanskje ikke alle har fått med seg at Bundesrat er utsatt?

Så var det jo også snakk om at det ikke var utsatt også da.

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg tilbake igjen. Brukt penga på å ta en trade i Tomra, en av de få gangene jeg har tjent noe som helst i Tomra.

 

Lurer litt på en ukestrade i FAST. Den er nede på 10,70, og i bunnen av trendkanalen. Ser ut som et fint kjøp, men jeg venter nok til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...