Jump to content

Traders Pit - Episode 119 - Torsdag09.09.2004


Ståle

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Ser ut til at det er oss to som driver kursen idag, Ståle? Sterk kjøperside, men det er vi som er forpostfekterne som tør å kjøpe på selgersida...

 

Lurer på hvor lenge de 16 000 på 2,83 vil vare. Det er kun én ordre.

 

Var det deg som kom og joinet mine 8000 på 2,81? Nå er det 18000 på kjøp der... Kanskje greit å legge en liten en på 2,82?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at det er oss to som driver kursen idag, Ståle? Sterk kjøperside, men det er vi som er forpostfekterne som tør å kjøpe på selgersida...

 

Lurer på hvor lenge de 16 000 på 2,83 vil vare. Det er kun én ordre.

 

Ja, det kan virke slik. Tror nok vi vil avslutte på plussiden idag. Mulig rundt midten av 2,80? (altså ca. 2,85)

 

Noen som tør å spå?

Link to comment
Share on other sites

6000 NOI gikk til 2,83. Selger fremdeles 16 000. Djevelen selger skjult... Tror jeg tar noen der.

 

Oppdatering: Nå tok jeg 8000. Det er 8000 igjen, vet ikke om det er slutt før noen kjøper 8000.

 

Oppdatering 2: 2000 igjen. Det var etter at ND kjøpte 14 000.

Link to comment
Share on other sites

GOD fortsetter å falle... Noen som er inne?

NOI, er det ikke en liten tankevekker når det omtrent bare er Aksjeforumet skribenter som har handlet den opp? :) (Ser bort ifra kryssingen til CSA.) Poldco/Stocktalk har sansynligvis tapt 20 000 * 2,77. på sitt siste stunt i NOI...

 

Ståle og Vegard, dere er dagens Ledesauer. La oss håpe noen biter på :) jeg legger ut en snabel på 2,78 så får vi se om det hjelper...

Link to comment
Share on other sites

Der tok jeg 2000 til, bare for å rekognosere litt. Selger spratt da opp til 16 000 igjen. På Netfonds kan man ikke skjule mer enn 6 ganger det åpne volumet. Det kan da være opptil 96 000 som ligger for salg. Sannsynligvis litt mindre.

 

Det er allerede gått 46 000 på 2,83. Vi kan regne med at det maks er 50 000 igjen. Flere som får opp øynene nå, handlene går tettere.

Link to comment
Share on other sites

NOI, er det ikke en liten tankevekker når det omtrent bare er Aksjeforumet skribenter som har handlet den opp? :) (Ser bort ifra kryssingen til CSA.) Poldco/Stocktalk har sansynligvis tapt 20 000 * 2,77. på sitt siste stunt i NOI...

 

Ståle og Vegard, dere er dagens Ledesauer. La oss håpe noen biter på :) jeg legger ut en snabel på 2,78 så får vi se om det hjelper...

 

Det er nok ikke vi som har kjøpt mest, jeg har tatt 30 000, mens Ståle kanskje 10??? Ikke helt sikker der, men det er oppmot 50 000 som ikke er AF-kjøp også. Tror ikke jeg skal kjøpe mer idag, dersom kursen ikke da faller til under 2,80 igjen.

Link to comment
Share on other sites

Siste i NOI er 2,84. ligger 26000 aksjer til kjøp der. Odreboken ser ikke så værst ut. Skulle ha tatt større poster når vi var nede på 2,80, men var/er litt forsiktig etter forrige runde med NOI. (ref. en gammel episode i pitten)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen meninger om Frontline? Ned 4,5kr idag, og kanskje en fin inngangsmulighet?

 

Hvis det var noen dagtradere som gikk inn i NOI idag, vil den kanskje fall litt ned på slutten av dagen idag. Siste nå er 2,89.

 

Jeg gikk inn idag. Dersom du er en gambler kan ting skje når børsen åpner i USA. Noen som kan lime inn futtene?

Link to comment
Share on other sites

Flere på forumet som har handler NOI idag? Vegard, kjøpte du mer før den spratt opp? (forresten 2,88 nå..)

Hei. Jeg har ikke handlet NOI i dag men sitter med 50K med inngang 2,79. Har stor tro på at vi snart får en reprising av selskapet. Sitter derfor long og bryr meg ikke om å trade på alle svingningene. Jeg har ikke vært så ivrig skribent på forumet men følger med dere nesten daglig. Synes forumet er svært interressant.

Link to comment
Share on other sites

Har da puttet FRO i porteføljen. :)

 

Ordreboken i NOI ser ikke så alt for bra ut akkurat nå, men det er vanlig at de om gikk inn på 2,80-2,85 nå vil ut. (kun dagtradere) Skal selv sitte til den er godt over 3 kroner.

 

Det kan virke som NOI er tilbake til sitt gammle mønster.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...