Jump to content

Traders Pit - Episode 136 - Mandag 04.10.04


Ivers

Recommended Posts

jeg tror at problemet til TOM er at markedet har sett hvor usikre alle disse utsiktene og lovnadene ser ut til å være, og usikkerhet er jo noe markedet hater.

 

Så før noe helt sikkert har skjedd, - after the fact - så er man nervøse i forhold til Tomra

 

usikkerheten kan være "falsk" med at de er et resultat av at ting blir utsatt i Tyskland ???

 

jeg bare tenker høyt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Warrents fungerer stort sett lik en opsjon, men den er atskillig mer langsiktig i tid, gjerne over ett år.

 

Merk også at de underliggende aksjer varierer fra warrents til warrents og gir således ikke samme underliggende aksjeantall som ved vanlige opsjoner. Lett å forregne seg her!

Link to comment
Share on other sites

Gullaksjer får juling i USA i kveld. XAU er ned 2,15%. Da er det kanskje mulig å få CRU 10-15 øre billigere i morgen enn sluttkurs i dag.

 

Kjøpte noen JIN jeg overnatter med i natt. Har flyttet orderen min i CRU lengre ned i boken.

Link to comment
Share on other sites

Frontline; verdien av dagens økning er omtrent det samme som hele selskapet var priset til for ca. 2 år siden. Alle gleder seg, kanskje bortsett fra Jarle Sjo, som skrek selg den gangen og skriker selg fremdeles...

 

Det må være kort vei mellom kjempesuksess og fiasko i tankmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...