Jump to content

Episode 217 - Tirsdag 01.02.2005


Mo

Recommended Posts

Aqru jeg tror dine påstander blir helt feil. Og jeg er faktisk ganske sikker på at CAR sin portefølje har gjort det betraktelig bedre enn du har gjort det på børsen.

 

Samtlige i porteføljen til CAR er godt i pluss!!

 

Etter det jeg vet har du gått på endel smeller...

 

Og forresten GGS er ikke på 5kr!!

 

Nå følge ikke jeg CAR sine råd særlig slavisk.Men god avkastning har de hatt på børsen, noe annet blir håløst og si.Men hvis jeg skal velge så hører jeg heller på CAR enn på aQru.

 

Klinsi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Har vært litt opptatt, så jeg har ikke fått gjort så mye, men en ting er helt sikkert. Jeg hadde ikke sittet på sidelinjen hvis GGS hadde vært i 5,- He. He. :-D

 

Håper på mer nedgang her så jeg får meg en trade til.

 

JIN er for utrolig til å være sant. Det toget har gått for min del. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke de som tør å hoppe på NUT i dag. Det er ingenting som tilsier at NUT skulle klare å komme ut med bra Q4 ( 03. februar). De har jo slitet skikkelig med økonomien siden de ble notert på børsen.

Link to comment
Share on other sites

Orkla - Tomra

 

Det er faktisk mer interessant å følge Orkla i disse dager enn Tomra. Noen som sitter på TA av Orkla?

 

For Tomras del så støtter jeg meg til hva som er sagt av andre kloke hoder her på forumet. Testen på støtten de siste dagene har gått bra, noe som kan indikere at vi skal opp for en ny test på 35,50 i løpet av et par uker.

 

Innen den tid står vel Orkla i 250... I det jeg postet dette innlegget kjøpte Terra ca. 100' i Tomra. Det lover godt for en god avslutning av dagen.

Link to comment
Share on other sites

Hei Hoff@ vennen. Ja, snart. Hadde et tap på nesten 16k i Short FRO. Mangler ca 2k. Da har jeg dekket inn. Tok det inn p.g.a GGS. Det bli en stund til jeg skal shorte FRO. :twisted: :twisted: Pokkern også.....

 

Jeg sitter her og lure på on DNM vet noe i NUT som ingen andre vet. Kanskje Høie kommer ut med et nytt tilbud om oppkjøp som er høyere enn sist ( på 2.25 pr. aksje hvis jeg ikke husker feil)

Link to comment
Share on other sites

For mitt vedkommende så bør jeg altså selge de 3K jeg kjøpte på 33,50 nå og kjøpe de igjen etterpå??

 

Men så var det det der toget da .. det begynner å gå rimelig fort..

 

Tror ikke jeg rekker dette :drunken:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har blitt inspirert av Hoff@, og plukket meg litt SIN.

 

I motsetning til ham, som akkumulerte på 25,7, ventet jeg til 24,9 :)

 

Satser på snarlig rekyl, eller eventuelt nå analysen Hoff@ har nevnt kommer ut.

 

Og KVI fortsetter sin seiersgang :-D :-D

Link to comment
Share on other sites

Her er grunnen til at SIN synker, etter min mening er dette ikke negativt.

 

KEPPEL:BYGGER JACKUP FOR AWILCO TIL USD 125M

 

Oslo (TDN Finans): Keppel Fels skal bygge en jackup-rigg for Awilco.

Kontrakten har en verdi på 125 millioner dollar.

 

Det opplyser Keppel i en pressemelding tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...