Jump to content

Episode 217 - Tirsdag 01.02.2005


Mo

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Så ble det ingen typisk Tomra dag. Hadde tenkt å last opp enda mer idag, men jeg venter og håper at 1) toget går eller 2) rykker tilbake til start for så å laste mer opp imorgen. Uansatt hvilken vei det går så er jeg fornøyd med utviklingen. Ikke værst eller hva ??

Link to comment
Share on other sites

Tomra

 

Da er det bare å spekulere i hva meglerhusene mente hva fornuftig handelsstrategi for Tomra. 1,5millioner aksjer ble omsatt fra 15:30 og ut dagen. Det er tydelig at enkelte er relativt jumpy når det gjelder bevegelser i denne aksjen. Håper dagens utvikling fortsetter i morgen. Kanskje vi får en test på 35,50 i løpet av denne uken. Ingenting hadde vært bedre.

 

Dagens opplasting av Tomra var kanskje en genistrek...kanskje sender Tomra en melding til børsen i skrivende øyeblikk om årtusenets avtale.

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke prisen til Awilco avskrekkende, men jeg har ikke sett spesifikkasjonene, bare at dybden var ned til 30 000 fot. SIN sine går til 35 000 og det ber der gassen ligger 30-35k.

Finansieringspakken SIN har er unik, jeg er slett ikke gal, jeg er realist

Link to comment
Share on other sites

Vel det er flere ting men det er noe jeg bruker å gjøre som virker

Jeg legger meg alltid 10 øre under gjeldende bud på salg og motsatt på kjøp.

Har aldri bommet med det !

Men det er en del jobbing og du skal være kjapp !

 

Håper dette fortsetter i morra:) Tom opp 3%, ikke verst.

 

Noe nsom kan forklare meg i korte trekk hvordan slutt auksjonen fungerer?

Er det slik at ordre som ligger i systemet etter 4 kan man fortsatt forandre limit på?

Link to comment
Share on other sites

Thomas !

Og det sier du nå - etterpå når jeg har solgt !!

Ja -ja det var vel i overkant med de sistse aksjene jeg kjøpte så det er greit nok.

Er fremdeles 150% ...

Hørte noen meglere ringte rundt og fortale om ordre fra Tyskland... Kan bli spennende imorgen, hvor TOM åpner, ordre eller ikke
Link to comment
Share on other sites

Da var jo TOM porteføljen min blå igjen, ikke dumt det, når det gjelder "kolapsen" i SIN på slutten skyldes dette nervøse tradere som har kort SL.

Det er ingenting nytt ifm Awilcos rigg bestilling, det er ett enormt behov for slike rigger i mange mange år, så jeg er helt kald i den forbindelse

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke riktig ?

Jeg la inn 4 bud etter kl.1600 og solgte jo på det siste som ble lagt inn 16:04 !

 

Sluttauksjonen virker etter vektet volum i tilbud etterspørsel - ut i fra de bud som er lagt inn før kl 1600. Ingen bud kommer inn etter stengetid.
Link to comment
Share on other sites

Her var det ryktet om kontrakter oppsto, fra ST 'chatten'...

 

[FIRST] meglerbordet på FIRST ringer rundt til kundene... ordrer fra Tyskland i box

[juma] Fy søren DNO. Og jeg som fikk noen K nede på 30.80

[siberian] kjøpt First?

[FIRST] ja

[siberian] hmmm

[ulv] samme det pkr så lenge hun tjener så mye penger

[FIRST] sier så

[money] er det sant First?

[FIRST] tok en femmer lyttepost

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...