Jump to content

Aksjekonkurranse - Uke 15


pluss201

Recommended Posts

Fyll på med forslag. Regner med noen oppdaterer, som vanlig har ikke jeg tid.

 

KONKURRANSE-REGLER:

 

Velg inntil 3 aksjer

Valgene vektes likt

Shorting er lov

Aksjekurs fredag (evt siste sluttkurs) er gjeldende.

Kun aksjer som er notert på OSE er med

Siste frist mandag 11. april kl 0800. 08.00:00 er tidsnok, 08.00.01 er for sent. Forumets klokke avgjør.

Link to comment
Share on other sites

Kjøper meg NUT 4.00. Har falt tilbake mye i forhold til positive nyheter i det siste B)

Vurderte GOGL som bør kunne hente seg litt igjen men foretrekker GGS à 8.62 :rolleyes:

Og satser på at BIRD kan komme til live igjen 8.58 :o

 

God børs uke til alle. :P

Håper at vi får noe klarere signler om at vi går mot 300 eller ei

Link to comment
Share on other sites

Kjøp:

 

SIN - 29.90

DAT - 12.80

 

 

Et lite forslag for å gjøre konkurransen litt mer interessant er at man setter et minimum på antall selskaper man må ha med. f.eks 3 eller 4. På den måte blir det en litt større utfordring enn å satse alt på ett kort.

Link to comment
Share on other sites

Selg PDR 0,52-

OK, det er mulig det kommer en rekyl, men selskapet prises til 143,7 millioner på aksjekurs 0,52- og jeg tror det er fare for at dette går nedenom. Selskapt har også ca. 250 millioner kroner i gjeld (omtrent bare obligasjonslån). SS Petrolia skal være verdt 40 millioner dollar... You do the math.

 

Kjøp RCL 286,-

Ett skudd nærmest i blinde, men dersom oljeprisen faller videre kommende uke er det gode nyheter for RCL aksjonærene.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp:

 

SIN - 29.90

DAT - 12.80

Et lite forslag for å gjøre konkurransen litt mer interessant er at man setter et minimum på antall selskaper man må ha med. f.eks 3 eller 4. På den måte blir det en litt større utfordring enn å satse alt på ett kort.

 

Det er vel det samme om folk ønsker å velge 1 eller 3 aksjer vel??? Risikoen er også deretter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...