Jump to content

Traders Pit - Episode 03


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Tror ikke vi skal være bekymret om NOI - den holder seg jo utrolig godt og har styrke/støtte i dette nivået.

 

Tipper det kommer en positiv overraskelse fra ledelsen om ikke lenge.

Link to comment
Share on other sites

NOI fikk en liten dupp fordi 6 millioner aksje ble "lempet" ut i markedet der og da. - Se nedenunder....

 

Ingen fare, snarere tvert imot, betyr vel at flere kommer inn på eiersiden og kan ta et tak i oppfølgelsen av selskapet.

 

Skulle gjerne hatt jobb der selv, kan litt spansk og kjenner til portugisisk. Mentaliteten tiltar meg og jeg kan godt søle vekk noe tid i Brasil. Om det vil hjelpe på kursen er usikkert, men kunne vært moro. .. Da flesker vi til og tar aksjemajoriteten til neste GF?

Link to comment
Share on other sites

Det som forundrer meg i dag er at børsen fortsatt stiger, og noen aksjer ganske kraftig uten nyheter.

 

Markedet er virkelig bull for tiden, håper det ikke blir en smell over natta.

Link to comment
Share on other sites

Økt likviditet Laphroaig, uten alternative investeringsmuligheter. Det kommer til å ta OSEBX opp mot 250 i løpet av sommeren.

 

Det blir utbyttefest fra alle AS i år, alle venter dobbeltbeskatning innført fra skatteåret 2004. Dette fører til at de fleste (meg inkludert) tar maksimale utbytter.

 

I tillegg kommer store utbytter fra børsnoterte selskaper etterhver; TEL, FRO, ORK osv. Disse kronene finner nok veien tilbake til børsen.

 

Resultat estimatene er også hevet betraktelig for de fleste selskapene, og disse estimatene må oppjusteres når vi går mot sommer.

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...