Jump to content

Traders Pit - Episode 03


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk Sailor! Slike trader er det desverre ikke mulig å få til så mange ganger...

 

Ser at CA er største nettokjøper i AKVR i dag, etter å ha solgt heftige mengder aksjer de 2 foregående børsdager. Tror på et løft utover ettermiddagen ;)

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Hva tror dere om utviklingen i GUSH i kveld? Den endte svært sterkt i går, og man gevinstsikrer jo på slutten av dagen. Så en sterk avslutning er jo ikke akkurat et tegn på at det kommr en korreksjon neste dag.

 

Endelig får GRO litt oppmerksomhet. En ratio på over 1 (2,11 i skrivende stund) har man ikke sett på lenge. (Kanskje er det analysen fra delta som gjør det). Uansett glad, for både CNR og GRO...

Link to comment
Share on other sites

Hei Laphroaig

 

Aldri dumt å ta gevinst nei, men solgte du ikke litt tidlig SIN? Den durer videre som ett lokomotiv med ett volsomt bra ratio/volum. Virker som noen støvsuger markedet for SIN aksjer, er litt merkelig med tanke på at der kommer mange aksjer ut på markedet i morgen, er ikke du enig?

Link to comment
Share on other sites

La meg ut på 13,80, hvem kunne ane at den skulle over 14.

 

Men som du sier, det er merkelig denne kursstigningen like før det kommer nye 20 millioner aksjer i markedet.

 

Blir spennende i morgen.

 

Forøvrig ser det ut som NOI er i et løft mot slutten av dagen, voldsomt volum i dag.

Link to comment
Share on other sites

Bare en liten notis jeg plukket opp i børskommentaren.....noe for FRO-følgerene?

 

"Fundamentale forhold i oljemarkedet ser mye sterkere ut enn

for bare tre måneder siden, hvilket underbygger styrken i

oljetankermarkedet", heter det i dagens notat fra Enskilda.

Meglerhuset viser blant annet til at kinesisk oljeimport hoppet

i januar og at en mulig konflikt i Venezuela kan ha stor innflytelse for inntjeningen i tank.

Link to comment
Share on other sites

Da er det nye dag å nye muligheter for trading. Det å laste litt opp med NOI igår ble jo tilslutt en grei avsluttning. Sluttet på 3.20. Kjøpt til gjennomsnitt 3,095. Burde muligens vært i sluttauksjonen og solgt de, men det er kanskje like greit å ha de over natten. Jeg har ikke lyst til å gå glipp av en "CNR-tur"... :salute:

 

Forløpig ser det ikke ut til at noe tillsier at det blir noen rakket tillværelse idag, men har tro på oppgang. Kommer nok over 3,30...Noen tanker?

Link to comment
Share on other sites

Sitter med NOI jeg også, men med litt høyere snitt enn dere.. Det er vel farlig å trade denne hvis DNM plutselig går tom og kursen går...

 

Skal det bli fall over helgen Laphroaig? Jeg har egentlig ingen planer om å selge meg ut, så får håpe ting ikke går i :pottytrain5:

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte meg inn i ASD i går til 20.2. Så det kom ut en melding ifra reuters i går hvor det stod: "Axis-Shield venter betydelig bedret drift i 2004". Ifølge hegnar så hadde de et større underskudd i 03 enn ventet (men jeg trodde ikke tallene var gitt enda). Ser også at de har fått en del positive nyheter. Hvordan tror dere aksjen vil bevege seg i dag? Lurer litt på om jeg bør selge meg ut ved børsåpning eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

NOI - SALE OF NOI SHARES BY WORLD SHIPHOLDING LTD

 

World Shipholding Ltd. has in a transaction executed March

3 sold 6 million shares in Northern Oil ASA at a price of

NOK 3.18 per share.

 

World Shipholding holds after this 45,510,442 shares in

Northern Oil equal to 32.0 % of the share capital.

 

 

Denne er vel ikke veldig god...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...