Jump to content

Aksjekonkurranse - Uke 11


Ståle

Recommended Posts

Denne uken satser jeg på:

 

NOI 2.90

 

Tipper at Daytradere vil kaste seg over denne neste uke.

 

GRO 205.50

 

Dette er en aksje man satse på uten å miste nattesøvnen. Sterling går så det suser. FOE siste stigning er ikke priset inn. Deltas analyse er blitt tatt inn i varmen hos meglerhusene.

 

BON 225.00

 

Tar med denne for å redusere risiko. Dessuten ønsker jeg ikke å plukke de samme aksjene som Corvus :o

Link to comment
Share on other sites

Ny vanskelig uke. USA gir tvetydige signaler.

Det ser dog ut som en ny uke i +.

Sliter med å finne veldig gode kortsiktige kandidater.

 

Satser derfor på en aksje som ikke har skuffet meg hittil.

 

Kjøp: STP (0,30)

Link to comment
Share on other sites

SUO (23,20)

Teknisk er neste uke 'bære eller briste'. Momentumen og det fundamentale gjør at jeg tror det vil 'bære'.

 

GRO (205,50)

Aksje som henger etter i å prise inn stigningen innen FOE, shipping, Sterling etc. Går antakelig noen prosent også neste uke.

Link to comment
Share on other sites

Satser friskt videre, denne uken med nytt nick.

 

Satser på en aksje kjøp MEC 9,95.

 

Selv om jeg er ute av aksjen og den er farlig, så tror jeg at en 20-30% oppgang er mulig.

 

Hilsen Hoff@

Link to comment
Share on other sites

Sitat fra Hoff@:

Hei!!  

 

Jeg har tro på mange triggere i mars for Sinvest, så jeg behoder den samme hele måneden.  

 

SIN kurs fredag 11,90

 

Ståle, du får være dommer siden du sitter på premien, skal vi godta endringer?

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen!!

Jeg beholder selvfølgelig SIN hele måneden da, det er IKKE så viktig for meg.

Men jeg viser bare til hva Pirelli skrev:

 

 

 

Skrevet: Ons Mar 03, 2004 6:52 pm Tittel:

Re: Gekko

Du kan velge nye aksjer for neste uke

Link to comment
Share on other sites

Jeg noterte meg at det var en del som ville sitte på samme aksjen hele måneden. Men dette er jo en uke konkurranse, så jeg syns det skal være mulig å velge nye aksjer hver uke.

 

Ståle, du får ta en avgjørelse ;)

 

Neste uke vil jeg også ha NOI til 2,90- denne gangen som eneste valg. Forrige uke ble preget av en hel masse ubetydelige begivenheter for selskapet, håper fremtidens potensiale snart prises inn.

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke at SIN som er i min portefølje ikke kom med i forrige ukes konkurranse. - Er og blir nissen på forumet, hmmm....bør vel endre avatar.

 

I alle fall har jeg igjen NOI 2,90 , og nå må den komme, ikke sant 10-Kronersmannen??

 

I tillegg SHORT -Nopec 142

Link to comment
Share on other sites

Jeg satser på to aksjer denne uken:

 

MEC: Kjøp 9,95

 

Liker MEC best for daytrading, men nå er den blitt så billig at den godt kan akkumuleres som en langssiktig investering.

 

INM: Kjøp 2,69

 

INM er vel universets billigste IT aksje. Aksjen har korrigert tilbake etter Q4 fremleggelsen og er nå klar til et nytt løft. Pent utbytte på 15 øre skal utdeles. Det gir en skattefri avkastning som er 500% høyere enn på en høyrente konto.

Link to comment
Share on other sites

Siden dette fremdeles er en ukeskonkurranse så er det fult mulig å forandre på sin portefølje når en ny uke starter. Men når det er sakt så kan man jo også sitte med de/den samme aksjen(e) i så mange uker som man selv ønsker. Men hvis man ikke sier ifra til Corvus, så må man legge inn sine valg for uken, slik vi har gjort hele tiden. Og det er nok det som er enklest for Corvus.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...