Jump to content

Traders pit episode 12


Hoff@

Recommended Posts

Det må jo sies å være flaks Ståle, det har gått en handel på 2,80- i dag, og det var din  :D  

 

Pirelli

 

Hehe, la inn kjøpsordre på 10k på 2,80 tidlig, men fikk ikke full napp. Men klager ikke, imed at jeg iallefall fikk noe.

Link to comment
Share on other sites

Ops.. har vært for travel i dag til å følge med invisteringene, og like godt det.

 

Limer inn Nasdaq lik den fra starten i topic'en her.

 

Og den viser stort fall i etterhandelen. Lite betryggende for morgendagen, eller?

 

nasdaq.png

Link to comment
Share on other sites

Indikatorene peker oppover nå før åpning, Europa er opp og future i USA ser bra ut.

 

Burde love godt for dagens trading, men jeg er litt redd for at NHY skal rase skikkelig i dag og dra OSE i rød. Grunnen er at NYH noteres uten Yara i dag, og mange har muligens vært i NHY for å få tildelt Yar aksjer.

 

Jeg er veldig spent på første handledag med YAR :D

 

Pirelli

Link to comment
Share on other sites

Ståle, håper du ikke misser NOI toget som går snart med kamikaze tradingen din...

 

Pirelli

 

Det vil nok ikke skje! :D

Passer på å ha aksjer i NOI hele tiden. Trader kun mindre deler for å få snittet ned.

 

Mulig AKVR er atraktiv snart? Siste kurs 132..

Link to comment
Share on other sites

Hei Ståle.

 

Jeg har brukt Stocknet i ca et år. Brukte Skandiabanken før det. Den overgangen var som fra natt til dag men kanskje ikke noen god sammenligning.

Er veldig fornøyd med Stocknet Trader. Har knapt opplevd nedetid.

Link to comment
Share on other sites

Sitter her og ser etter 2003 resultater for Hjellegjerde. På hjellegjerde.no finner jeg bare frem til årsres. 2002. Det burde vel stått frem til 4q 2003?

 

Noen som kan opplyse meg :?:

 

 

ose.no kan jo hjelpe fant jeg ut :oops:

Link to comment
Share on other sites

Nedtur i dag igjen. Heldigvis ikke av det enorme slaget. Litt kjedelig å sitte i de aksjene jeg sitter i nå, lavt volum og ingenting som skjer. Men likevel så skjelver jeg i spenning av å sitte i den ene av dem! :lol:

 

Regner med noen av dere gjør penger i dag også? :D

Link to comment
Share on other sites

NOI står nå i 2,84. Ikke ordentlig med kjøpere før 2,80. Og der ligger jeg og venter! :D Det har vært usansynlig lite handler i NOI idag. Omtrent umulig å gjøre flere handler på en dag i den. Vi satser på at 2,80-merket holder og at vi ikke går under. Vil gårsdagen gjenta seg? Først ned, for å så ta seg opp på slutten?

Link to comment
Share on other sites

Blir det noe gevisnt i NOI,da?

 

Tjente bittelitt på CRU idted, men har det med å tape, slik som jeg gjorde igår på OTR.. inn 27, ut 26.. nå er den i 25,2..men oms. er lavere og den faller nok ned til 25 og går i dvale igjen..

Link to comment
Share on other sites

Omsetningen i NOI er vel noe av det laveste som har vært noensinne?

 

Skulle gjerne ha tatt noen poster nå, men synes jeg har nok allerede.

 

Prøvde på litt bunnfiske i AKVR for å få inngangenpå 136 ned til 133-4, men det gikk ikke, heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

Har i det siste gått stille og rolig ut av WIC. Siste rest ble lempet mot beste tidligere i dag. Vil ikke være med om det ryker utfor på nytt. Så får det heller være at jeg ikke får være med på eventuell kortsiktig opptur.

 

Skal definitivt inn i WIC igjen, men akkurat nå er det vannvittig hvor pilene peker nedover... Får se etterhvert hvor smart det har vært å gå ut.

 

Konklusjon: Kjøpssignal etablert i WIC! :D

 

mvh

pluss201

 

(100% i TOM)

Link to comment
Share on other sites

Ja da fikk vi handla litt CRU på tampen. Inngang 8.31, med god tro på at aksjen får et lite rally på et par prosent i åpningen i morra...

 

"Amatørene åpner, proffene stenger" sier Oddmund Grøtte i 'Aksjekjøp og daytrading'. Av egen (kostbar) erfaring tror jeg faktisk dette er riktig :lol:

Link to comment
Share on other sites

NOI sluttet på 2,91. Litt synd at den ikke kom helt ned på 2,80. Laveste idag var 2,82, og derfor fikk ikke jeg napp. :cry:

 

Uansett, begynner å få et greit gjennomsnitt nå, og kan kanskje begynne å trappe ned tradingen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...