Jump to content

Episode 1127 - Mandag 15 september 2008


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Dersom du ikke tror det snur før oljeprisen når 80 kroner kan det nok være vi må vente en stund :laugh:

 

Hehe, mente vel i dollar jah :laugh: Har litt lyst til aa selge ut naa likevel merker jeg, men jeg skal jo selge paa gode dager og kjoepe paa daarlige!! :mad: Er veldig usikker naa. Faar vi ett klart brudd paa 350, veeel, da er jeg redd det ikke er langt til 280. ALT, ser jo moerkt ut naa. Hmmmmm... Det strider mot taktikken min, men det aa bli med nedover paa lengre nedturer gjoer ogsaa det :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Gikk inn i okser rett før vi falt enda mer, på 79,15. Nå krysser jeg fingrene for at vi skal opp igjen snart, samtidig som jeg forsøker å ta litt YAR på 248,25 :rolleyes:

 

Forresten, etter å ha solgt litt TAD på 1,65 på fredag, kjøpte jeg samme mengde tilbake for 1,5 i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hva mener dere om morgendagen da? Greier børsen og snu det hele eller fortsetter vi ned?

 

Og hvem vinner mellom VIF og Lyn i dag? VIF har vel ikke vunnet over Lyn siden 70-tallet, skal de greie det i dag? Unibet har 2.5, 3.25 og 2.75 for H, U og B. Noen stalltips? Alt jeg vet er at det kommer til å bli kaldt å sitte der og se på...

Link to comment
Share on other sites

Og det er ei stund til den er tom. Gleder meg til å se hvem det er som kjører kursen i dag. Glitnir som kjøper og Enskilda som hjelper til med å kjøre kursen? Ikke helt godt å si.

 

Det som er fantastisk, er at finansdirektøren finner seg i å bli rævkjørt med hersjestaur ca. hver tredje gang det kjøpes aksjer. Dette med et lite forbehold om at Tomra faktisk kjøper aksjer i dag da.

 

Ikke før Tomra har tømt kontantbeholdninga si på tilbakekjøp... :biggrin:
Link to comment
Share on other sites

Og hvem vinner mellom VIF og Lyn i dag? VIF har vel ikke vunnet over Lyn siden 70-tallet, skal de greie det i dag? Unibet har 2.5, 3.25 og 2.75 for H, U og B. Noen stalltips? Alt jeg vet er at det kommer til å bli kaldt å sitte der og se på...

 

1981 var sist gang VIF slo Lyn i serien, og i perioden 1982-2001 spilte de i forskjellige divisjoner og møttes ikke.

 

Tviler på at VIF slår Lyn før vi (VIF) får oss ny stadion, men aldri godt å si :rolleyes:

 

Du får heller stå og se på, bortsett fra de første 15 min (Eurostand08) da. Drar fra jobb, for å varme opp til kampen nå :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Har de dårlige nyhetene kulliminert med Lehman, eller er det sannsynlig at det dukker opp flere ?

 

Merker at det virker fristende å krype inn i bjørnehiet, og bli der til over vinteren slik markedet er nå.. :ph34r:

 

Mitt eneste lyspunkt er Consumer Confidence som såvidt har begynt å bevege seg i riktig retning..

http://www.conference-board.org/economics/...rConfidence.cfm

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...