Jump to content

Episode 1145 - Torsdag 9. oktober 2008


Pirelli

Veien videre for OSEBX  

31 members have voted

  1. 1. Hva når vi først...

    • 200
      8
    • 300
      23


Recommended Posts

Er litt fristet til å kjøpe noen bjørner, men jeg vet ikke om jeg tør. Hva tror folk om utviklingen i morgen?

 

Burde vel ha kjøpt dem tidligere idag. Jeg ville ihvertfall ikke tørre. Følelsen av å sitte igjen hvis toget skulle gå er mye værre med bjørner nå enn med okser vil jeg påstå. Pass ihvertfall på å sette SL!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Jeg er også fristet til det samme. Forventer ny nedgang i morgen, men det er vel mest fordi jeg ikke har sett to blå dager nå på det jeg kan huske:P

Tør du virkelig forutsette at dagen i dag ender blå da :laugh:

 

Siden mange flagger hva de har stemt på pollen så kan vel jeg også gjøre det. Mange ville vel trodd en sikker, 200, men jeg er faktisk så usikker at jeg ikke har klart å bestemme meg :laugh: Håper på 200 da :unsure:

 

På chartet er bunnen nå foreløpig 251 ett-eller-annet siden intradag ikke vil vises der og det er jo et nivå med støtte etter mitt syn. (HO sa denne støtten var på 240...) Det er veldig spennede å se om den brytes. Jeg tror det. Så om jeg kunne stemt nå så blir det 200 med 51% mot 49% :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dekket REC med 3 kroner i gevinst, så glapp jeg litt med fingrene, men resultatet ble 10k naur til 3,58, he he ( det skulle være 10 ganger så mange) men en handle er en handel og nå ser det ut som det stiger, ja ja, får hive den i skuffa for der er det ganske tomt nå om dagen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Har den siste optimisten blitt pessimist? Etter dagens poll å dømme, er svaret et entydig nei. 3 av 4 tror at neste "runde" nivå for Hovedindeksen er 300 (og ikke 200). Hvorvidt svarene reflekterer troen på at bunnen er nådd, eller på et oversolgt suckers rally som vil bli etterfulgt av ny nedgang, får være opp til den enkelte å tolke... :biggrin:

 

For min del svarte jeg 300. Det jeg da tenkte på var en suckers rally. Ingenting ved magefølelsen min som sier at bunnen er nådd foreløpig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...