Jump to content

Traders Pit - Episode 116 - Mandag 06.09.2004


pluss201

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Long i den betydning at jeg har kjøpt ja (altså ikke longsitter, eller loooooong). Fikk litt fler nå når jeg var ute en liten tur. Går raskt i svingene gitt!

 

Tror ikke jeg vil sitte med dem på onsdag, så kommer meg nok ut før den tid (forhåpentligvis i pluss).

Link to comment
Share on other sites

Usj.

 

Så straks litt styggere ut nå KVI. Hvis KVI-traden viser seg å gå til h... (som det forsåvidt ser ut til i skrivende stund) så vurderer jeg sterkt å legge aksjene i skuffen og ta dem frem igjen til en senere anledning. Tror som sagt ikke at KVI er særlig dyr her, dessuten har jeg ikke så mange.

 

Ang. TOM, så tror heller ikke jeg at boten blir 250 mill, men CAR kan mene hva de vil for meg. De har jeg aldri hørt særlig mye på uansett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal holde ut med TOM, ser at jeg solgte TAD i grevens tid. Fikk bare 9,87- men nå ser det ennå værre ut. Det hadde jo vært typisk med ett rally på slutten nå som jeg har solgt ;)

 

Jeg får trøste meg selv med at jeg hadde tapt mer på å sitte med AKY, som jeg nå har kjøpt tilbake...

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt volum i handlene nå. Håper det fortsetter utover høsten.

 

Har hørt flere av dere til tider nevne om skrive feil på handler.

 

Det hendte meg også siste uke. Skulle kjøpe FAST og var litt kjapp (opptatt av masse annet) og la inn 11.90 i stedet for 10.90

Merket det med en gang men ordren gikk gjennom i nanosekundet...

Takker DnB som har visst rutiner for den slags skrive feil og kjøpte til beste for 11.00.

 

Eller er det sann i alle handle systemer?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...